رواسی: به‌دنبال مطرح کردن دوباره وزنه‌برداران معلولان هستیم

رواسی: به‌دنبال مطرح کردن دوباره وزنه‌برداران معلولان هستیم

31 اردیبهشت 1396

رییس انجمن وزنه‌برداران جانبازان و معلولان با اشاره به بهبود رکورد وزنه‌برداران نسبت به گذشته، گفت: تمام تلاش‌مان بر این است تا تیم قوی و خوبی را برای مسابقه‌های جهانی مکزیک آماده کنیم.

 

علی‌اصغر رواسی  با اشاره به حضور مجید فرزین در تمرین‌های تیم ملی وزنه‌برداری پس از بخشیده شدن محرومیتش افزود: فرزین در حال حاضر در اردوی آمادگی به سر می‌برد و از نظر آمادگی بدنی و رکوردی شرایط ایده‌آل و خوبی دارد.

 

او با اشاره به عملکرد خوب وزنه‌برداران در اردوی دوم نسبت به اردوی اول گفت: هرچند در اردوی اول شرایط وزنه‌برداران از نظر رکوردی راضی‌کننده نبود و از آمادگی خوبی برخوردار نبودند، اما در اردوی دوم، شرایط وزنه‌برداران قابل قبول‌تر و راضی‌کننده بود. به طوری که معتقدم اردو به اردو تا زمان اعزام به مسابقه‌های جهانی مکزیک، تیم آماده‌تر و رکوردها بهتر خواهد شد.

 

رواسی اضافه کرد: برای اعزام تیم به مکزیک، ۶ مرحله‌ اردوی آماده‌سازی پیش‌بینی کردیم که تاکنون ۲ مرحله برگزار شده است. البته با توجه به این که هیچ تورنمنت برون مرزی برای تیم پیش‌بینی نشده است، در هر ماه یک اردوی ۱۵ تا ۲۰ روز برای تیم وزنه‌برداری در نظر گرفتیم تا با ارزیابی رکوردها و عملکرد وزنه‌برداران، تیم خوب و آماده‌ای را عازم مکزیک کنیم.

 

رییس انجمن وزنه‌برداران جانبازان و معلولان در پاسخ به این پرسش که آیا ترکیب تیم اعزامی را بیش‌تر جوانان تشکیل خواهند داد یا باتجربه‌ها؟ افزود: تلاش ما بر این است که بهترین تیم را راهی مسابقه‌های جهانی کنیم تا از نظر مدال‌آوری شرایط بهتری نسبت به ریو داشته باشیم. البته چون به دنبال تفکیک تیم ملی جوانان و بزرگسالان هستیم، سعی خواهیم کرد ترکیب تیم اعزامی به مکزیک را بیش‌تر افراد باتجربه تشکیل دهند.

 

وی در پایان گفت: با توجه به این که بعد از بازی‌های پارالمپیک ریو، تیم ملی وزنه‌برداری هیچ برنامه خاصی نداشت و اردوها تعطیل شده بود، امیدوارم در مدت ۶ ماه و قبل از اعزام تیم به مسابقه‌های جهانی مکزیک، تیمی را آماده کنیم که انتظارش را داریم و بتوانیم بار دیگر وزنه‌برداری معلولان را مطرح کنیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است