اعلام راه‌های جذب و جلب کمک‌های مردمی به نفع جامعه هدف بهزیستی

اعلام راه‌های جذب و جلب کمک‌های مردمی به نفع جامعه هدف بهزیستی

16 خرداد 1396

سازمان بهزیستی در راستای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌ر به اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه و معلولان،‌ راه‌های جذب و جلب کمک‌های مردمی را اعلام کرد.

 

 سازمان بهزیستی کشور در راستای تحقق اهداف خداپسندانه در جهت ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه و معلولین،‌ همچنین به لحاظ حمایت خیرخواهانه و بعنوان یک تکلیف الهی و انسانی،‌ اقدام به جلب و جذب کمک‌های نقدی و غیرنقدی و خدمات داوطلبانه از افراد خیر و مردم نیکوکار نموده و همواره خود را موظف می‌داند تا با سازماندهی و ایجاد شرایط مناسب،‌ زمینه گسترش و تعمیق فرهنگ خیر جمعی و مشارکت‌های مردم را فراهم سازد. 

 

امسال نیز حوزه مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور برای رفاه حال هموطنان گرامی راه‌های جذب و جلب کمک‌های مردمی را اعلام می‌دارد:

 

_ هموطن گرامی حساب شماره ۹۰۱۹۰ نزد بانک ملت شعبه دکتر قریب سازمان بهزیستی کشور آماده دریافت کمک‌های نقدی شما عزیزان می‌باشد.

 

_ نیکوکار گرامی، سازمان بهزیستی کشور آماده دریافت کمک‌های نقدی شما از طریق دستگاه‌های ATM بانک‌های سراسر کشور می‌باشد.

 

_ دارندگان تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۸۴۲۸۴_۰۲۱ پست بانک و انتخاب گزینه موردنظر، کمک‌های خود را به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی کشور واریز نمایند.

 

_ دارندگان کارت‌های شتاب و تلفن همراه نیز می‌توانند از طریق تماس با شماره‌های #۷۲۰* و #۹*۷*۷۳۳* در هر ساعت از شبانه‌روز نسبت به پرداخت کمک‌های مردمی اقدام نمایند.


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است