4شطرنج باز نابینا و کم بینا راهی امارات می‌شوند

4شطرنج باز نابینا و کم بینا راهی امارات می‌شوند

28 خرداد 1396

چهار شطرنج باز نابینا و کم بینا برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی جوانان، عازم امارات می‌شوند.

 

علی اکبر هدهدی  با اشاره به برگزاری دومین اردوی آمادگی تیم شطرنج جوانان برای شرکت در بازی های پاراآسیایی امارات از فردا دوشنبه 29 خرداد در شهر بابل استان مازنداران اظهار کرد: برای شرکت در مسابقات شطرنج بازیهای پاراآسیایی جوانان که برای اولین بار در این رقابت‌ها شرکت خواهیم کرد، چهار شطرنج باز به اردوی آمادگی دعوت کردیم که از بین این 4ورزشکار، حضور امید کریمی، امیر ربی و علی سلطانی به بازیهای پاراآسیایی امارات قطعی شده است و نفر چهارم در پایان اردوی پنجم مشخص خواهد شد.

 

وی گفت: برای این که بتوانیم تیم آماده و خوبی را عازم امارات کنیم دو تورنمنت داخلی بین‌المللی (مسابقات ذون غرب آسیا در تهران و مسابقات بین‌المللی ابن سینا) و دو تورنمنت برون مرزی برای تیم پیش‌بینی کردیم تا بهترین عملکرد را در بازیهای پاراآسیایی امارات داشته باشیم.

 

هدهدی در پایان در خصوص وضعیت تیم شطرنج نابینایان و کم‌بینایان افزود: این تیم در حال حاضر نسبت به گذشته از شرایط رشد خوبی برخوردارست و تمام تلاشمان بر این است تا بتوانیم در بازیهای پاراآسیایی امارات روی سکو قرار بگیریم.

 

چهار ورزشکار دعوت شده به این اردو عبارتند از: امید کریمی و امیر ربی از اصفهان، علی سلطانی از خوزستان و دانیال جعفری از مازندران که تمرینات خود را تحت نظر آرش روغنی و علی اکبر هدهدی پیگیری خواهند کرد.

 

بازی های پاراآسیایی جوانان آذرماه امسال در امارات برگزار می‌شود.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است