معاون وزیر ورزش: از برنامه های فدراسیون جانبازان حمایت می کنیم

معاون وزیر ورزش: از برنامه های فدراسیون جانبازان حمایت می کنیم

11 تیر 1396

 فریبا محمدیان در حاشیه بازدید از اردوی تیم های ملی تیراندازی و تنیس روی میز زنان گفت: این فدراسیون دارای یک مدیریت فعال و همه جانبه نگر در دو بخش زنان و مردان است و همین مساله موجب درخشش ورزشکاران جانباز و معلول در میادین داخلی و خارجی شده و امیدواریم این روند در آینده نیز ادامه یابد.


وی ادامه داد:‌ طبق هماهنگی با فدراسیون های مختلف، برنامه اردوی تیم های ملی رشته های مختلف زنان را در اختیار داریم و قطعا به صورت ادواری از این اردوها بازدید می کنیم تا از نزدیک در جریان آماده سازی تیم ها قرار گرفته و با کادر فنی و ورزشکاران هر رشته از نزدیک آشنا شده و برای رفع بخشی از موانع و مشکلات آنان تلاش کنیم.


معاون ورزش زنان وزیر ورزش و جوانان با اشاره به گفت و گویش با ملی پوشان معلول رشته های تنیس روی میز و تیراندازی زنان گفت:‌ اردوها در شرایط خوبی برگزار می شود و خوشبختانه همه مسئولان فدراسیون و اعضا کادر فنی برای آمادگی بهتر بازیکنان تلاش می کنند.


وی اظهار امیدواری کرد که ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان با توجه به انگیزه بالا،‌ نظم و استمرار در تمرینات نه تنها موفقیت گذشته را تکرار کنند بلکه شاهد ارتقا جایگاه آنان در عرصه های بین المللی باشیم.



منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است