بانوان ملی پوش خستگی ناپذیرند/ انجام تمرینات بر اساس بازی های برون مرزی

بانوان ملی پوش خستگی ناپذیرند/ انجام تمرینات بر اساس بازی های برون مرزی

13 تیر 1396

 آمنه حاج حسینی درخصوص تمرینات انجام شده در این اردو گفت: اولین مرحله از تمرینات تیم ملی برای آماده سازی حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که شهریور ماه به میزبانی چین برگزار می شود، به مدت 5 روز دنبال شد و البته باید گفت برای این حجم از برنامه هایی که در نظر داشتیم و شامل بدن سازی و تمرینات تکنیکی و تاکتیکی بود، این تعداد روز کم بود و امیدوارم در اردوهای بعدی مدت زمان بیشتری در اختیار داشته باشیم.

 

حاج حسینی خاطر نشان کرد: دعوت شدگان به تیم ملی از نفراتی هستند که سالهاست برای تیم ملی تنیس روی میز بازی کرده اند و سابقه ی خوبی دارند. این ورزشکاران با انگیزه ای بالا هر روز در دو نوبت صبح و عصر با جدیت تمرین می کردند و خستگی ناپذیر بودند و امیدوارم با این روحیه ی خوب به نتایج مطلوبی در این مسابقات دست یابند.

 

مربی تیم ملی افزود: با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در شهریور ماه، فرصت کمی در اختیار داریم و به همین خاطر با توجه به سکونت اکثریت ملی پوشان در تهران، بلافاصله پس از اردو در سالنی که هماهنگ کرده ایم، تمرینات را دنبال می کنیم و این روند طی دو ماه باقی مانده تا مسابقات چین ادامه دارد.

 

حاج حسینی تصریح کرد: تمرینات این اردو بر اساس بازی های برون مرزی و رقبایی که ملی پوشان پیش رو دارند طراحی شده و تلاش کردم سبک بازی را عوض کنم و به سبک مسابقات آسیایی نزدیک تر کنم. البته بچه ها هیچ چیز کم ندارند و فقط نیاز هست که با تمرینات بیشتر به سطح آمادگی مطلوب برسند.

 

وی در پایان گفت: مسابقات قهرمانی آسیا دارای امتیاز سهمیه بازی های پاراآسیایی است و امیدوارم بتوانیم با حضور در این رویداد ضمن ارتقا رنکینگ ملی پوشان به سهمیه های مورد نظر نیز دست پیدا کنیم.

 

اولین مرحله از تمرینات تیم ملی تنیس روی میز بانوان از 8 تا 13 تیر ماه در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برپاست.


منبع : برنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است