ورزش جانبازان و معلولین روندی متعالی را طی می کند

ورزش جانبازان و معلولین روندی متعالی را طی می کند

14 تیر 1396

 «علی آقازاده» از نزدیک در جریان روند تمرینات ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی تیراندازی قرار گرفت و با ورزشکاران رشته های بوچیا نیز دیدار کرد.


وی گفت: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین از مجموعه هایی است که زیربنای آن پس از انقلاب اسلامی گذاشته و طی سال های اخیر به فدراسیونی تبدیل شده که عملکرد آن زبانزد است و این مساله نشان از مدیریت منسجم و با انگیزه آن است.


سرپرست معاونت توسعه و منابع پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: ورزشکاران جانباز پس از جنگ تحمیلی با همان عزم و اراده ای که در دوران دفاع مقدس داشتند، در میادین ورزشی حاضر شدند و افتخار آفرینی کردند. ورزشکاران عزیز دارای معلولیت نیز در سال های اخیر توانمندی خود را ثابت کردند و همیشه خوش درخشیده اند.


آقازاده گفت: خوشبختانه مجموعه ورزش جانبازان و معلولین ایران روندی متعالی و روبه رشد را طی می کند و با مقایسه ی عملکرد ایران در ادوار مختلف پارالمپیک می توانیم شاهد این رشد باشیم.


وی تصریح کرد: تشکیلات کنونی ورزش پارالمپیک و برنامه ریزی هایی که برای آن می شود به حق در شان ورزشکاران جانباز و معلول هست و باید برای بهتر شدن کیفیت آن نیز تلاش کرد.



منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است