سیامند رحمان:با صلاحدید کادر فنی رکورد اصلی ام را تکرار نکردم

سیامند رحمان:با صلاحدید کادر فنی رکورد اصلی ام را تکرار نکردم

28 تیر 1396

قوی ترین وزنه بردار جهان و فوق سنگین جانبازان و معلولان گفت: با صلاحدید کادر فنی در مسابقات قهرمانی کشور رکورد اصلی خود را تکرار نکردم و وزنه های سبک تری برای من انتخاب شد.

 

سیامند رحمان قوی ترین وزنه بردار معلول جهان به ایسنا گفت:مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور هم تراز مسابقات رده بالای جهان برگزار شد و ورزشکاران زیادی توانستند رکوردهای خود را در رنکینگ جهانی به ثبت برسانند و کلاس بندی بین المللی شوند. این یکی از دستاوردهای مهم این دوره از مسابقات قهرمانی کشور بود.


وی اظهار کرد:این مسابقات بویژه برای وزنه برداران جوان که به تازه گی وارد این رشته شدند, حائز اهمیت بود و می تواند مسیر آنها را در ورزش حرفه ای دگرگون کند. خود من نیز از این مسابقات استعدادیابی و کشف شدن و به تیم ملی را پیدا کردم.


رکورد دسته فوق سنگین جهان اعلام کرد: به صلاحدید کادر فنی در مسابقات قهرمانی کشور رکورد اصلی خود را تکرار نکردم و وزنه های سبک تری برای من انتخاب شد.


وی گفت:این مسابقات فرصت خوبی برای تیم ملی بود تا خود را محک بزنند تا در فاصله باقیمانده تا مسابقات جهانی مکزیک به مرز آمادگی مطلوب برسند.


سیامند رحمان در پایان از تمام مسوولان فدراسیون و تمام کسانی که در برگزاری مسابقات قهرمانی کشور تلاش کردند و بویژه اصحاب رسانه تشکر کرد.

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است