قهرمان پارا المپیک: شهرداری اهواز از ورزشکاران حمایت نمی کند

قهرمان پارا المپیک: شهرداری اهواز از ورزشکاران حمایت نمی کند

28 مرداد 1396

 جواد حردانی دارنده مدال های طلا، نقره و برنز پارا المپیک در مجمع سالاانه هیات جانبازان و معلولان خوزستان که در مجتمع طلائیه اهواز برگزار گردید اظهار کرد: استان خوزستان با داشتن پتانسیل بالای ورزشی دارای ورزشکارانی است که در صورت حمایت می توانند نام اهواز و خوزستان را در میدان ورزشی جهانی مطرح نمایند.

 

وی گفت: ورزشکاران خوزستانی در صورت حمایت با آمادگی بالا می توانند در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی با مدالهای رنگارنگ بر گردند مشروط بر اینکه به حال خود رها نکنند.


دارنده مدال برنز پارا المپیک ریو افزود: دو هفته پیش وقتی با مدال نقره از مسابقات جهانی لندن برگشتم تنها مدیر کل ورزش استان و رئیس هیات به استقبال ما آمدند و دیگر کسی از ما سراغی نگرفت این در حالی است که طبق مصوبه شورای شهر اهواز باید از قهرمانان ملی حمایت شود.


وی ادامه داد: شورای شهر و شهرداری های استان های دیگر به شدت ورزشکاران و قهرمانان خود را مورد حمایت قرار می دهند اما متاسفانه در اهواز به این شکل نیست و ورزشکاران را نمی بینند.


حردانی با اشاره به کسب دو سهمیه پارا المپیک 2020 توسط ورزشکاران خوزستانی عنوان کرد: خوشبختانه ورزشکاران ملی پوش خوزستانی در مسابقات جهانی لندن خوش درخشیدند و دو سهمیه پارا المپیک برای کشور کسب کردند که این موضوع نشان از ظرفیت و توان بسیار بالای ورزشکاران خوزستانی است لذا انتظار می رود مشکلات جامعه ورزش جانبازان و معلولان استان از جمله نداشتن یک مجموعه اختصاصی جهت تمرین و برگزاری مسابقات، هر چه زودتر برطرف شود.


وی ادامه داد: ورزشکاران جانباز و معلول استان با کمترین امکانات و بدون این که حمایت مالی خوبی از آن ها صورت پذیرد در میادین مختلف بین المللی مدال آوری می کنند لذا از فدراسیون انتظار می رود که امکانات لازم را در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم برای المپیک افتخار آفرینی کنیم .


دارنده مدال طلای مسابقات پارا المپیک گفت: چشم انداز و هدف هیات جانبازان و معلولان استان در مسابقات پارا المپیک 2020 کسب سه مدال طلا است که امیدواریم این امر محقق شود.


وی گفت: من تاکنون در چهار دوره پارا المپیک شرکت کرده ام و به خوبی می دانم که کسب مدال در این رقابت ها بسیار دشوار است. وی گفت: نمی توانم قول بدهم که در پارا المپیک توکیو مدال برنز مسابقات پارا المپیک ریو خود را به طلا تبدیل کنم اما تمام سعی و تلاش خود را خواهم کرد تا در مسابقات آسیایی جاکارتا که برنامه کوتاه مدت هیات است و در رقابت های پارا المپیک که برنامه بلند مدت ما به شمار می رود بهترین نتیجه را کسب کنم.


در پایان این نشست از محمود احمدی بلوطکی دارنده 2 نشان طلا مسابقات پارادومیدانی قهرمانی جوانان جهان، حسین شریفی و مهدی فارسی و هیات های برتر استان تجلیل به عمل آمد.

 

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است