تیم ملی تیروکمان معلولان ۱۷ شهریور عازم چین می‌شود

تیم ملی تیروکمان معلولان ۱۷ شهریور عازم چین می‌شود

11 شهریور 1396

۱۲کماندار معلول در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی، ۱۷ شهریور راهی پکن چین می‌شوند.

 

 تیم ملی تیروکمان معلولان برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی تیروکمان که در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان در پکن چین برگزار می‌شود، ۱۷ شهریور راهی این رقابت‌ها می‌شود و مسابقات از ۲۰ شهریور به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

 

پنجمین و آخرین اردوی تیم ملی تیروکمان برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی در کارخانه مجموعه ورزشی الیاف واقع در جاده شهریار در حال برگزاری است و تا ۱۶ شهریور ادامه خواهد داشت.

 

کمانداران اعزامی به این تورنمنت در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان عبارتند از هادی نوری، علی سینا منشاء‌زاده و رمضان بیابانی (کامپوند مردان)، سمیه عباسپور، فرزانه عسگری و راضیه شیرمحمدی (کامپوند بانوان)، غلامرضا رحیمی، پوریا جلالی‌پور و اصغر زارعی‌نژاد (ریکرو مردان) و زهرا نعمتی، سمیه رحیمی و زهرا دلخوش(ریکرو زنان) ۱۲ ورزشکار اعزامی به جام جهانی پکن چین را تشکیل می‌دهند.

 

هدایت این تیم را مجید کهتری (سرمربی)، جبرائیل عبادی و لیلا سخائی‌فر مربیان مردان و زنان و مهرداد غلامی کمک مربی برعهده دارند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است