۲۲ رکورد پاراآسیایی و جهانی در مسابقات باشگاهی دوومیدانی شکسته شد

۲۲ رکورد پاراآسیایی و جهانی در مسابقات باشگاهی دوومیدانی شکسته شد

13 شهریور 1396

به گفته رئیس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولان، در رقابت های اخیر باشگاهی ۲۲ رکورد پاراآسیایی و جهانی جابه جا شده است.

 

 بهمن رضایی در این مورد گفت: پنجمین دوره مسابقات باشگاهی دوو میدانی جانبازان و  معلولین طی روزهای ۹ و ۱۰ شهریور ماه در ورزشگاه تختی و ورزشگاه ۱۵ خرداد شهر مشهد و با همکاری خوب هیات ورزش های جانبازان و معلولان خراسان رضوی برگزار شد. در بخش بانوان ۵۱ ورزشکار در قالب ۱۵ تیم باشگاهی و در بخش آقایان نیز ۹۲ ورزشکار از ۲۰ تیم با هم به رقابت پرداختند.

 

رضایی افزود: در مسابقات بخش بانوان ۶ رکورد پاراآسیایی و در مسابقات بخش آقایان ۱۶ رکورد جهانی و پاراآسیایی جابه جا شد و به نسبت مسابقات قهرمانی کشور اردیبهشت ماه شاهد ثبت رکوردهای بهتری بودیم.

 

رئیس انجمن دو و میدانی خاطر نشان کرد: بانوان موفق شدند در مواد پرتاب وزنه کلاس F۵۵، وزنه و دیسک کلاس F۳۳، نیزه F۵۴  رکوردهای بسیار خوبی را به ثبت برسانند و در بخش آقایان نیز در مواد وزنه و نیزه کلاس F۳۳، وزنه و دیسک F۵۳ و نیزه F۵۷ و نیز دوهای ۱۰۰ متر، ۲۰۰ متر و ۸۰۰ متر در کلاس های مختلف شاهد ثبت رکوردهای قابل توجهی بودیم.

 

وی گفت: انجمن برنامه ریزی خوبی انجام داده و مربیان زحمت کش در سطح شهرستان ها نیز مشغول آماده سازی ملی پوشان هستند و امیدواریم با حمایت های بیشتر فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک نتایج خوبی در مسابقات پیش رو به ویژه بازی های پاراآسیایی جاکارتا بدست آوریم.

 

رضایی تصریح کرد: نزدیک به ۳۰ نفر از ورزشکاران در این مسابقات موفق شدند رکوردهای مورد نظر انجمن برای ورودی تیم ملی برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا را بدست آوردند. اما برای لیست بلند منتظر ابلاغ آئین نامه مسابقات از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک هستیم تا بر اساس آن نسبت به معرفی اسامی ورزشکارانی که در لیست بلند قرار می گیرند، اقدام نمائیم. 

 

پنجمین دوره رقابت های باشگاهی دوو میدانی جانبازان و معلولین طی روزهای نهم و دهم شهریور ماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

 
منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است