نتایج نظر سنجی میزان رضایت­ مندی کارکنان و مربیان تشریح شد

نتایج نظر سنجی میزان رضایت­ مندی کارکنان و مربیان تشریح شد

23 شهریور 1396

یک سال پس از انتشار نتایج نظر سنجی وضعیت رضایت­ مندی کارکنان و مربیان به منظور آگاهی از رشد 5 درصد عوامل رضایت­ مندی درگروه هدف، گروه تغییر نگرش جلسه ­ای ترتیب داد و نتایج حاصل از نظر سنجی جدید را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ در این نشست که با حضور مدیرعامل، همکاران و مربیان رعد برگزار شد، زهرا عمرانی عضو هیأت امنا و مسؤول پردازش و تحلیل داده ­های پرسشنامه رضایت­ مندی با امیدوارکننده قلمداد کردن نتایج نظر سنجی جدید، افزود: در نظر سنجی امسال بیشتر رشد رضایت­ مندی در گروه مربیان و مدرسان مشاهده می­شود این در حالی است که سال گذشته بیشتر نارضایتی در این گروه مشاهده می­شد.

عضو هیأت امنای مجتمع رعد با یاد­آوری هدف­ گذاری رشد 5 درصد برای یک سال سپری شده، افزود: در حالی که سال گذشته میانگین رضایت­ مندی به عدد 2 و 64 صدم درصد از عدد 5 می­رسید میانگین سال جاری به عدد 3 و 8 دهم درصد رسیده که این عدد رشدی معادل 25 درصد را نشان می­دهد. هر چند این عدد با وضعیت مطلوب فاصله دارد، اما مسیر حرکت روبه جلو و مثبت است.

در پایان این نشست منصوره پناهی مدیر عامل مجتمع رعد با قدردانی از تیم اجرایی تغییر نگرش و نیز همکاران و مربیان که در خلق  این داده­ ها و نتایج، مشارکت کردند، افزود: رشد در اثر، فعالیت و تلاش حاصل می­شود و اگر سال گذشته، درصدد شناخت وضع موجود بر نمی­ آمدیم ، قطعاً امسال از رشد حاصل شده بی­ اطلاع بودیم، بنا بر این لازم است با توجه به نتایج بدست آمده، تلاش کنیم تا سال آینده میانگین رضایت­ مندی به عدد بالا 4 برسانیم و محیطی سرشار از امید و نشاط را برای خدمت به توان­ یابان بسازیم.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است