تخصص محوری اولویت خدمات بهزیستی کشور است

تخصص محوری اولویت خدمات بهزیستی کشور است

23 شهریور 1396

رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور گفت: تخصص محوری و مراجع محوری برای کیفی سازی خدمات بهزیستی در اولویت امسال سازمان است.

 

 محمد مهدی امیری دردوره آموزشی مصاحبه مددکاری دربهزیستی قزوین گفت: حدود دو سوم دفاتر ارتباطات مردمی و اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان ها برای کاهش موازی کاری در سال جاری ادغام شده است.

 

امیری بیان کرد: سال گذشته در راستای استانداردسازی خدمات گروه‌های هدف براساس شرح وظایف جدید مرکز پذیرش و هماهنگی، دستورالعل‌های جدید و ضروری در دستور کار قرارگرفت و با راه اندازی کارگروه‌های تخصصی متشکل از روسای ادارات پذیرش استان‌ها و کارشناسان ستادی این دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌ها تدوین وابلاغ شد.

 

وی با ابراز رضایت نسبی از فعالیت های صورت گرفته در دفتر پذیرش و هماهنگی استان قزوین یادآورشد: نتایج ارزیابی نیمه اول سال جاری در مهرماه امسال اعلام می شود و دستورالعمل جامع پذیرش و هماهنگی و نظارت بر فعالیت های دفتر پذیرش تنظیم و برای تصویب و ابلاغ به استان ها به شورای معاونین سازمان بهزیستی کشور ارسال شده است.

 

امیری گفت: سیاست های جدید سازمان تفویض اختیار به شهرستانها بمنظور تسهیل درخدمات رسانی وپاسخگویی به جامعه هدف و ارباب رجوع است و بخشی از وظایف اداره پذیرش و هماهنگی مستقر در ادارات بهزیستی سراسر کشور شامل پاسخگویی به ارباب رجوع و پیگیری مکاتبات مردمی، پذیرش و ترخیص معلولین در مراکز غیردولتی و تشکیل پرونده برای جامعه هدف بهزیستی است.

 

 

رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور گفت:روزآمد شدن سازمان برای پاسخگویی به نیازهای مراجعین و بهره ‌گیری از منابع مختلف جامعه، تسریع در پاسخگویی و افزایش فرآیند خدمات، اطلاع رسانی از حقوق مراجعین و شفاف سازی خدمات سازمان از اهداف دیگر اجرای این طرح است.  

 

وی اظهارداشت: افزایش مددجویان تحت پوشش و تنوع و گستردگی فعالیتهای سازمان بهزیستی و به روز نبودن نحوه ارائه خدمات و انطباق نداشتن با روش های علمی و نوین عامل اصلی بروز مشکل در نحوه خدمت رسانی سازمان درسالهای گذشته است که امیدواریم بااجرای طرح مدیریت مراجعین وتغییرات صورت گرفته مسیر خدمت رسانی هموار شود.

 

امیری تسریع در پاسخگویی به مراجعان را از اولویت های سازمان بهزیستی دانست و یادآورشد:تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مراجعین سرلوحه فعالیت ها و برنامه های بهزیستی در سال جاری است و در حال حاضر مراجع محوری و تخصص محوری در نحوه ارائه خدمات از دیگر اولویت فعالیت های سازمان است.

 

منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است