تیم ملی تیراندازی معلولان روز سه‌شنبه عازم کرواسی می‌شود

تیم ملی تیراندازی معلولان روز سه‌شنبه عازم کرواسی می‌شود

23 شهریور 1396

تیم ملی تیراندازی معلولان برای شرکت در رقابتهای جام جهانی با 12 ورزشکار، روز سه‌شنبه 28شهریور راهی کرواسی می‌شود.

 

تیم ملی تیراندازی معلولان برای شرکت در رقابتهای جام جهانی که در شهر «اوسیک» کرواسی برگزار می‌شود، بامداد روز سه‌شنبه 28 شهریور عازم این رقابتها می‌شود.

 

رقابت‌های جام جهانی تیراندازی معلولان در تمام ماده‌ها و در رشته‌های تفنگ بادی و تپانچه در دو بخش زنان و مردان برگزار خواهد شد که نمایندگان ایران در ماده‌های P4 (تپانچه خفیف 50متر)، P2 (تپانچه 10متر بانوان)، P1 (تپانچه 10متر مردان)، R2 (تفنگ ایستاده SH1)، R4 (تفنگ ایستاده SH2) و R5 (تفنگ درازکش SH2) در این رقابتها شرکت خواهند کرد.

 

ساره جوانمردی، عالیه محمودی، سمیرا ارم و خدیجه رستمی (P1)، معصومه جلیلیان و رقیه شجاعی (R2)، معصومه خدابخشی، سمانه کوثر مدار و زهرا غلام زاده (R4و R5) و مهدی زمانی، عظیم کریمی و مجید فلاح اردشیر (P1) 12 ورزشکار اعزامی به رقابتهای جام جهانی تیراندازی معلولان را تشکیل می‌دهد.

 

هدایت این تیم را حسین امیری (سرمربی)، زهرا علی بیکی و زینب آقا علی اکبری (مربی تفنگ و تپانچه بانوان) ، علی مهدوی عابد (مربی تفنگ و تپانچه مردان) و رقیه اله کرمی رییس انجمن تیراندازی در جام جهانی کرواسی بر عهده دارند.

 

تیم ملی تیراندازی در حال حاضر در اردوی آمادگی بسر می‌برد و این اردو تا 27 شهریور در محل فدراسیون جانبازان و معلولان ادامه دارد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است