استقبال از بانوان معلول مدال آور خراسانی در مشهد

استقبال از بانوان معلول مدال آور خراسانی در مشهد

28 شهریور 1396

 راضیه شیرمحمدی و زهرا دلخوش دو ورزشکار بانوی تیر و کمان توانستند در رشته کامپوند علاوه بر کسب مدال طلا رکود جهان را در این رشته به دست آورند.


مسئولان هیات ورزش جانبازان و معلولان، اداره کل ورزش و جوانان، برخی ادارات مشهد و قشرهای مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.


راضیه شیرمحمدی گفت: با وجود امکانات کمی که در اختیار داشتیم به لطف دعای مردم و همت خود به این مهم دست یافتیم. حامی مالی مهمترین دغدغه ما برای حضور در رقابتهای گوناگون است.


وی افزود: استعداد بانوان ورزشکار معلول خراسانی بگونه ای است که این افراد با شرکت در هر میدان جهانی توانسته اند عملکردی فوق العاده ای داشته باشند.


او ادامه داد: مسابقات آسیایی جاکارتا و پارالمپیک 2020 توکیو از مهمترین رویدادهای پیش رو است که امیدواریم مردم و مسئولان با حمایتهای خود کمک حال ما در مسیر موفقیت باشند.


در آخرین روز از رقابتهای جهانی تیر و کمان در چین تیم کامپوند بانوان ایران متشکل از چهار ورزشکار با نتیجه 229 بر 223 علاوه بر شکست تیم روسیه در دیدار نهایی موفق به شکستن رکورد جهانی شد.

 

راضیه شیرمحمدی، سمیه عباسپور، فرزانه عسکری و زهرا دلخوش اعضای تیم ملی ایران در این رقابتها بودند که طی روزهای 22 تا 26 شهریور جاری در پکن برگزار شد.



منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است