الله مانی: تمایلی برای ریاست انجمن فوتبال هفت‌نفره ندارم/ پس از ۱۶ سال کار، دیگر کافی است

الله مانی: تمایلی برای ریاست انجمن فوتبال هفت‌نفره ندارم/ پس از ۱۶ سال کار، دیگر کافی است

16 مهر 1396

رییس انجمن فوتبال هفت‌نفره پس از دعوت به کمیته انضباطی از سوی فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: دیگر در سمت رییس انجمن فوتبال هفت‌نفره حاضر به همکاری با فدراسیون جانبازان و معلولان نیستم، اما در بحث مربیگری اگر فدراسیون صلاح بداند، در خدمت تیم ملی خواهم بود.

 

امین الله مانی  پس از دعوت به کمیته انضباطی از سوی فدراسیون جانبازان و معلولان و قرار گرفتن اردشیر ماهینی به جای او به عنوان سرپرست انجمن اظهار کرد: واقعا نمی‌دانم به چه دلیلی به کمیته انضباطی فراخوانده شدم و از همه مهم‌تر، بدون این که بدانم مشکل من چه چیزی بوده به کمیته انضباطی دعوت شدم و بلافاصله من را کنار گذاشتند و اردشیر ماهینی را به عنوان سرپرست موقت انجمن معرفی کردند.

 

وی گفت: تصور می‌کنم یکی از عواملی که سبب شده به کمیته انضباطی فراخوانده شوم، ممانعت از انجام مصاحبه بازیکنان تیم ملی فوتبال هفت‌نفره در فرودگاه با رسانه‌ها بعد از بازگشت از آرژانتین بود. در غیر این صورت در آرژانتین اتفاق خاصی رخ نداده است که به خاطر آن من و کاپیتان تیم به کمیته انضباطی دعوت شویم.

 

الله مانی خاطرنشان کرد: در آرژانتین به خاطر مشکلاتی که از نظر کلاس‌بندی پزشکی داشتیم مجبور شدیم ارنج تیم را در کل تغییر دهیم و با مشکلات زیادی مواجه بودیم. متاسفانه کسی از ما نپرسید که شرایط مسابقات در آرژانتین چگونه بود و حتی بعد از بازگشت کسی از فدراسیون تماسی با من نداشت تا در جریان وضعیت تیم قرار بگیرد. فکر نمی‌کنم خطایی از من یا تیم سر زده باشد که به کمیته انضباطی دعوت شوم. به هر صورت هر تصمیمی که فدراسیون جانبازان و معلولان بگیرد، تابع نظر آنها هستم.

 

رییس سابق انجمن تیم فوتبال هفت‌نفره افزود: نزدیک به ۱۶ سال است که مسوولیت انجمن فوتبال هفت نفره را برعهده دارم و در طی این مدت بارها از این حوزه به دلایل مختلفی رفتم و دوباره مسوولیت کار را برعهده گرفتم و این برای چهارمین بار است که دوباره این مساله تکرار می‌شود. اما این بار تصمیم دارم دیگر مسوولیت انجمن فوتبال هفت‌نفره را قبول نکنم. تصور می‌کنم بعد از ۱۶ سال دیگر کافی است و در حال حاضر بعد از این سالها توانستم فوتبال هفت‌نفره را به جایگاه خوبی برسانم و این حوزه دیگر نیاز به تفکر جدیدی دارد. البته در خصوص بحث مربیگری تیم ملی هر طور که فدراسیون صلاح بداند تابع نظر آنها هستم و اگر خواستار این باشند که در کنار تیم باشم، کوتاهی نخواهم کرد و برای موفقیت تیم تلاش خواهم کرد.

 

وی اضافه کرد: من دوست داشتم این موضوع قبل از این که رسانه ای شود، فدراسیون با خود من در میان می‌گذاشت تا بدانم به چه دلیلی به کمیته انضباطی فراخوانده شدم. وقتی خود من نمی‌دانم موضوع چیست و علت حضورم در کمیته‌انضباطی به چه دلیلی است؟ مطرح کردن آن در رسانه‌ها کار درستی نبود.

 

الله مانی همچنین در خصوص احتمال حضور فوتبال هفت‌نفره در پارالمپیک ۲۰۲۰ گفت: در مسابقات جهانی آرژانتین طی جلسات متعددی که با کشورهای برزیل، روسیه، اوکراین و ژاپن داشتم، سر این موضوع رایزنیهای زیادی انجام دادم تا امکان حضور فوتبال هفت‌نفره در پارالمپیک ۲۰۲۰ فراهم شود. البته چون رییس کمیته بین‌المللی پارالمپیک خود برزیلی است و ژاپن نیز میزبان برگزاری بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیوست و روسیه و اوکراین نیز در فوتبال هفت‌نفره مطرح هستند، من یقین دارم این مذاکرات تاثیر زیادی دارد و احتمال حضور فوتبال هفت‌نفره در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در صورتی که کمیته ملی پارالمپیک به جد دنبال این قضیه باشد، وجود دارد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است