شجاعی: هنوز اساسنامه فدراسیون تیر وکمان به تایید فدراسیون جهانی نرسیده است

شجاعی: هنوز اساسنامه فدراسیون تیر وکمان به تایید فدراسیون جهانی نرسیده است

26 مهر 1396

رییس فدراسیون تیروکمان گفت: هنوز اساسنامه فدراسیون تیروکمان به تایید فدراسیون جهانی نرسیده است.

 

محمدعلی شجاعی  درباره اساسنامه فدراسیون تیروکمان و این که انتخابات تیروکمان چه زمانی برگزار می‌شود؟ اظهار کرد: ما منتظر تایید اساسنامه فدراسیون تیروکمان از سوی فدراسیون جهانی هستیم تا بعد از تصویب اساسنامه آن بتوانیم در مجمع فوق‌العاده‌ مصوبه آن را بگیریم و سپس برای تایید نهایی توسط وزارت ورزش و جوانان به هیات دولت ارسال کنیم. تا الان هیچ نامه‌ مکتوبی از سوی فدراسیون جهانی مبنی بر تایید اساسنامه فدراسیون تیروکمان به دست ما نرسیده است و ما همچنان منتظر تائید اساسنامه خود از سوی فدراسیون جهانی هستیم تا هر چه‌ سریع‌تر انتخابات فدراسیون تیروکمان برگزار شود.

 

وی ادامه‌ داد: به اعتقاد من اساسنامه فعلی فدراسیون تیروکمان هیچ تفاوتی با اساسنامه قبلی نداشت و ما بنا به دستور وزارت ورزش و جوانان برای این که بتوانیم اساسنامه خود را با سایر فدراسیون‌ها یکسان سازی کنیم، آن را دوباره برای تایید به فدراسیون جهانی ارسال کردیم تا بتوانیم با شرایط اساسنامه جدید انتخابات خود را برگزار کنیم. من تصور می‌کنم  که تا یک ماه دیگر وضعیت اساسنامه تیروکمان از سوی فدراسیون جهانی تعیین تکلیف شود.

 

شجاعی درباره حضورش در مراسم روز ملی پارالمپیک، گفت‌: به جرات می‌توانم این را بگویم که یکی از نقاط قوت فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته‌ ملی پارالمپیک برپایی مراسم روز ملی پارالمپیک است. ورزشکاران جانبازان و معلولان تا به امروز ثابت کرده‌اند که در هر صحنه‌ای که حضور پیدا می‌کنند می‌توانند افتخارآمیز باشند و در رقابت‌های جهانی و پارالمپیک به مدال‌های ارزشمندی دست پیدا کنند. تلاش این افراد قابل تحسین است و من با حضور خود در این مراسم سعی کرده‌ام که به افتخارآفرینی این افراد خسته نباشید بگویم. امیدوارم که در آینده شاهد افتخارات چشمگیری از جامعه معلولان در مسابقات پاراآسیایی و به ویژه‌ پارالمپیک باشیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است