دبیر فدراسیون ناشنوایان: امیدوارم برای اعزام به مسابقات جهانی مشکل مالی دردسرساز نشود

دبیر فدراسیون ناشنوایان: امیدوارم برای اعزام به مسابقات جهانی مشکل مالی دردسرساز نشود

10 آبان 1396

دبیر فدراسیون ناشنوایان گفت: تمام تلاش‌مان بر این است تا مشکلات مالی مانع اعزام تیم ملی فوتسال ناشنوایان در رده سنی جوانان به مسابقات جهانی تایلند نشود.

 

مهران تیشه‌گران : امسال به دلیل این که رقابت‌های مهمی چون المپیک ناشنوایان را داشتیم، قبل از حضور در این رقابتها ۵۰ درصد از بودجه خود را که مبلغ یک میلیارد بود، از وزارت ورزش و جوانان دریافت کردیم و توانستیم حضور پررنگی در المپیک ناشنوایان داشته باشیم. بعد از المپیک تا به امروز هنوز نتوانسته‌ایم بودجه باقی مانده خود را از وزارت ورزش دریافت کنیم و در حال حاضر از نظر مالی وضعیت خوبی نداریم. امیدوارم وزارت ورزش هر چه سریع‌تر یک میلیارد باقی مانده از بودجه سال جاری فدراسیون را پرداخت کند تا برای امور فدراسیون و پرداختن به رشته های مختلف و همچنین برای اعزام تیم ملی فوتسال ناشنوایان به مسابقات جهانی تایلند مشکلی نداشته باشیم.

 

وی گفت: برای آماده‌سازی تیم ملی فوتسال ناشنوایان تا به امروز پنج مرحله اردو در تهران و اصفهان به سرمربیگری حسین شمس برپا شده و اکنون ششمین اردو در اصفهان در حال برگزاری است. امیدوارم مشکلات مالی مانعی برای اعزام این تیم به مسابقات جهانی نشود.

 

تیشه‌گران زمان اعزام تیم به مسابقات جهانی تایلند در رده سنی جوانان زیر ۱۸ سال را دوم آذر عنوان کرد و افزود: تیم ملی در قالب ۱۲ ورزشکار، ۱۰ نفر کادر فنی وهمراه ۲۹ آبان عازم بانکوک تایلند می‌شود که دو نفر از نفرات اعزامی قرار است در کنگره جهانی فوتبال ناشنوایان و انتخابات هیئت رئیسه آن شرکت کنند. رقابت‌ها از یکم آذر آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. البته این تیم چون برای اولین بار به مسابقات جهانی اعزام می‌شود، هیچ شناختی نسبت به حریفان جهانی نداریم و دقیقا نمی‌دانیم در تایلند چه وضعیتی در فوتسال جوانان خواهیم داشت.

 

دبیر فدراسیون ناشنوایان هم‌چنین از برگزاری انتخابات اعضای هیات رییسه فوتبال ناشنوایان در تایلند خبر داد و خاطرنشان کرد: همزمان با برگزاری مسابقات جهانی فوتسال ناشنوایان در تایلند، کنگره انتخابات اعضای هیات رییسه و هیات اجرایی فوتبال ناشنوایان نیز آذرماه در تایلند برگزار خواهد شد که علیرضا بسیح کاپیتان تیم ملی فوتبال ناشنوایان برای شرکت در انتخابات اعضای هیات اجرایی فوتبال ناشنوایان به عنوان تنها کاندیدا از ایران در این انتخابات حضور خواهد داشت.

 

وی در پایان پیرامون یکسان‌سازی پاداش ورزشکاران ناشنوا با ورزشکاران پاراالمپیکی گفت: پیگیر این مساله از طریق پزشکیان نایب رییس مجلس هستیم، امیدوارم تا پایان سال و قبل از برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران، مساله همسان سازی پاداش ورزشکاران ناشنوا در مجلس توسط رییس جمهور مصوب شود تا حقوق این ورزشکاران پایمال نشود.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است