خوئینی: بدون هیچ تجربه‌ برون‌مرزی تیم ملی بوچیا عازم امارات می‌شود

خوئینی: بدون هیچ تجربه‌ برون‌مرزی تیم ملی بوچیا عازم امارات می‌شود

20 آبان 1396

مربی تیم ملی بوچیا اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جوانان در امارات گفت: چون تیم برای اولین بار در بازیهای پاراآسیایی جوانان شرکت می‌کند، با دست خالی و بدون هیچ شناختی نسبت به حریفان آسیایی راهی امارات می‌شود.

 

پریسا خوئینی  درباره وضعیت تیم ملی بوچیا اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جوانان اظهارکرد: تیم اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جوانان، بهترین نفرات تیم بوچیا در بخش دختران و پسران هستند که از مسابقات قهرمانی کشور شناسایی و انتخاب شدند اما چون برای اولین بار در چنین تورنمنت مهمی شرکت می‌کنند و هیچ شناختی نسبت به حریفان آسیایی ندارند، پیش‌بینی کسب مدال کار سختی است.

 

وی گفت: برای آماده‌سازی این تیم تنها دو مرحله اردو پیش‌بینی شده است که اولین مرحله از فردا (سه‌شنبه) آغاز می‌شود و تا بیستم آبان ادامه خواهد داشت. دومین مرحله اردو نیز از دوم آذر در محل فدراسیون جانبازان و معلولان برپا می‌شود و تا زمان اعزام تیم ادامه خواهد داشت. البته قرار بود 4 مرحله اردو برای آماده‌سازی تیم بوچیای جوانان تدارک دیده شود که به دلیل کمبود فضا، مجبور شدیم تنها 2 دو مرحله اردوی آماده‌سازی برای تیم ملی بوچیای جوانان پیش بینی کنیم.

 

خوئینی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم بوچیا برای اولین بار در بازیهای پاراآسیایی جوانان حضور پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: تیم بوچیا در 2 دوره قبل این رقابتها که در هنگ کنگ و مالزی برگزار شد، حضور داشت. اما با توجه به جوانگرایی و تغییراتی که در ترکیب تیم ملی جوانان انجام دادیم، بیشتر بازیکنان در بخش دختران و پسران جوان شدند و برای اولین بار است که در چنین تورنمنت مهمی شرکت خواهند کرد.

 

وی از عطیه هادی‌لو، زهرا بالازاده و علی حضرتی (کلاس BC1)، نگین محبی، میلاد بقایی، برهان کوهکن و بهروز بربرمقدم (کلاس BC2)، علیرضا عنصررودی، ابوالفضل سعادتی، ندا عبدل غلامی(کلاس BC3) و لیلا موسوی امین، علیرضا صفری و محمدحسین رجبی(کلاس BC4) به عنوان 12 ورزشکار اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جوانان امارات نام برد و گفت: البته در کلاس BC2 احتمال حذف یکی از بازیکنان بوچیا در بخش پسران وجود دارد.

 

مربی تیم ملی بوچیا در ارزیابی از وضعیت آمادگی تیم نسبت به دوره قبل در مالزی اظهارکرد: در دوره قبل که این رقابتها در مالزی برگزار شد، ما موفق به کسب مدال نشدیم. البته این دوره نیز شرایط بهتری نسبت به دوره قبل نداریم و با دست خالی و بدون هیچ تجربه‌ای تیم را عازم امارات می‌کنیم.

 

خوئینی در پایان گفت: متاسفانه در طی 2 سال گذشته تا به الان این تیم در هیچ تورنمنت بین المللی حضور نداشته و بازیهای پاراآسیایی اولین تجربه بین المللی تیم ملی بوچیای جوانان است. امیدوارم با چنین شرایطی بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را در امارات کسب کنیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است