حضور دو برابری ورزشکاران تنیس‌روی میز معلولان در بازی های پاراآسیایی جوانان

حضور دو برابری ورزشکاران تنیس‌روی میز معلولان در بازی های پاراآسیایی جوانان

27 آبان 1396

رییس انجمن تنیس روی میز معلولان با اشاره به اعزام ۱۴ ورزشکار دختر و پسر به بازی‌های پاراآسیایی جوانان در امارات گفت: با توجه به افزایش دو برابری تعداد ورزشکاران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی در این دوره نسبت به دوره‌های قبل، سعی خواهیم کرد بهترین عملکرد را در امارات داشته باشیم و به اعتماد فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک پاسخ مثبت بدهیم.

 

مهدی آرمندنیا در ارزیابی از وضعیت تیم تنیس روی میز  اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی جوانان در امارات، اظهار کرد: در دور قبل ما تنها با شش ورزشکار (سه پینگ‌پنگ باز دختر و سه  پسر ) راهی بازی‌های پاراآسیایی شدیم، اما در این دوره با اعتمادی که فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک از نظر مدال آوری در رشته تنیس روی میز معلولان داشت، با ۱۴ نفر (هشت ورزشکار پسر و شش دختر) در بازی‌های پاراآسیایی جوانان امارات حضور خواهیم داشت. البته این نوید خوبی برای رشته تنیس روی میز معلولان است تا بتوانیم با کسب بهترین نتیجه به اعتماد کمیته‌ ملی پارالمپیک پاسخ مثبت بدهیم.

 

وی از برگزاری سومین اردوی تیم‌ ‌ملی تنیس روی میز دختران و پسران در دهم آذر ماه خبر داد و گفت‌: سومین اردوی تیم‌ ‌ملی تنیس روی میز دختران و پسران از دهم آذر در تهران آغاز خواهد شد و تا ۱۷ آذر ماه قبل از اعزام تیم به بازی‌ها ادامه‌ خواهد داشت. تلاش ما بر این است تا بتوانیم از این تعداد نفراتی که به بازی‌ها اعزام می‌کنیم، بیشترین مدال‌ها را در بخش انفرادی و تیمی کسب کنیم.

 

سرمربی تیم‌ ‌ملی تنیس روی میز معلولان در پاسخ به این پرسش که در کدام بخش شانس مدال آوری بالاست، تصریح کرد: کسب مدال در بخش تیمی راحت‌تر از انفرادی است و ما سعی داریم بیشترین مدال‌های خود را در بخش تیمی دختران و پسران در بازی‌های پاراآسیایی امارات کسب کنیم. البته در بخش انفرادی نیز امید زیادی برای کسب مدال داریم، اما هدفگذاری اصلی بر روی بخش تیمی است. 

 

 

وی با اشاره به این که از نظر مدال آوری وضعیت پسران بهتر از پینگ‌پنگ بازان دختر است، خاطر نشان کرد: در بخش دختران آن طور  که از نظر مدال آوری انتظار داشتیم، رشد خوبی نداشتند. اما در بخش پسران چه در بخش بزرگسالان و چه رده سنی جوانان عملکرد راضی‌کننده و قابل‌قبول‌تر از دختران است. به‌ هر حال ناامید نیستیم و امیدوارم در هر دو رده بتوانیم به مدالهای خوش‌رنگی در بخش انفرادی و تیمی بازیهای پاراآسیایی امارات دست پیدا کنیم.

 

آرمندنیا در پایان با اشاره به حمایت خوب کمیته‌ ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان از تیم تنیس روی میز اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی جوانان، گفت‌: این دوره فدراسیون شرایط خوبی را از لحاظ اردویی و امکاناتی برای تیم تنیس روی میز معلولان فراهم کرده و ما بدون هیچ گونه دغدغه‌ای توانستیم تیم را به بهترین شکل ممکن برای بازی‌های پاراآسیایی آماده کنیم. امیدوارم به همان تعداد نفراتی که عازم این بازی ها می‌کنیم، تعداد مدال های خود را نیز افزایش دهیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است