درخشش دوندگان نابینای همدانی در مسابقات پاراآسیایی جوانان

درخشش دوندگان نابینای همدانی در مسابقات پاراآسیایی جوانان

24 آذر 1396

رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان همدان گفت: دوندگان نابینا و کم بینای همدانی در رقابت های پاراآسیایی ۲۰۱۷ جوانان همچنان می درخشند و تاکنون به ۶ مدال رنگارنگ دست یافته‌اند.

 

سمیه سهیلی: سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان و نوجوانان در حالی به میزبانی ابوظبی امارات در جریان است که تاکنون دونده های همدانی موفق به کسب ۲ نشان طلا، سه نقره و یک برنز شده اند.

وی گفت: در تیم اعزامی به این رقابت ها مهرداد نجفی در ۲۰۰متر و محمد رضا اقبالی در ۸۰۰ متر مدال طلا، علی ملکی در ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر نشان نقره و مهدی سیاری در ۱۵۰۰ متر مدال برنز و ۸۰۰ متر نشان نقره را برای تیم ملی دو ومیدانی نابینایان کشورمان کسب کردند.

 

سهیلی گفت: این چهار دونده همدانی قرار است امروز چهارشنبه در ماده ۴۰۰ متر با حریفان خود رقابت کنند.

 

رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان همدان گفت: مهرداد نجفی، محمدرضا اقبالی، مهدی سیاری و علی ملکی منصور ورزشکاران همدانی اعزامی به بازی های پاراآسیایی جوانان هستند.

 

سمیه سهیلی افزود: احتمال اینکه تعداد مدال های ملی پوشان همدانی دو ومیدانی نابینایان و کم بینایان دو رقمی شود، وجود دارد.

 

دونده های نابینا و کم بینای همدانی در حالی ترکیب تیم ملی کشورمان در بازی های پاراآسیایی جوانان را تشکیل می دهند که همگی در رده سنی نوجوانان قرار دارند.

 

سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان در رشته های مختلف از ۱۷ تا ۲۳ آذر ماه در ابوظبی امارات در حال برگزاری است.


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است