ورزشکاران معلول شمال تهران در رشته «بوچیا» مدال طلا کسب کردند

ورزشکاران معلول شمال تهران در رشته «بوچیا» مدال طلا کسب کردند

28 آذر 1396

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران گفت: ورزشکاران معلول شمال تهران با حضور در مسابقات پارا المپیاد «بوچیا» محلات مناطق ۲۲ گانه شهر تهران موفق به کسب مدال طلا شدند.

 

 سعید کارگران، پیش از ظهر سه شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آقایان و  بانوان معلول این منطقه در مسابقات پارالمپیاد بوچیای محلات مناطق ۲۲ گانه شهر تهران که  به میزبانی منطقه ۴ در مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن برگزار شد شرکت کردند و موفق به کسب مدال های طلا و برنز شدند.

 

وی گفت : در این مسابقات رضا بغلانی ورزشکار و قهرمان منطقه یک در کلاس «بی سی۴»  با پرتاب گوی به مقام اول مناطق ۲۲ گانه نایل و موفق به کسب مدال طلا شد.

 

کارگران افزود: ۴۱ بانوی معلول جسمی و حرکتی نیز در ۴ کلاس تعیین شده از سوی مسئولین برگزار کننده ، شرکت و فاطمه بهمنی در کلاس«بی سی۳» مقام اول ، رومینا رحیمی در کلاس «بی سی۲» مقام سوم وفاطمه طارمیلردرکلاس«بی سی۴» مقام سوم را کسب کرد ند و موفق به دریافت ۱ مدال طلا و ۲ برنز شدند.

 

معاون شهردار منطقه یک افزود: این مسابقات با حضور مربیان متخصص به خصوص والدین ورزشکاران جهت کمک و کوچینگ این عزیزان برگزارشد.

 

بر اساس این گزارش، «بوچیا» نوعی ورزش ویژه معلولان جسمی حرکتی است و ورزشکاران برحسب توانایی‌های فیزیکی و عملکردیشان در یکی از چهار کلاس ورزشی «بی سی ۱ - بی سی ۴ »به رقابت می‌پردازند هدف این بازی پرتاب توپ‌های رنگی به نزدیکی توپ سفید (جک‌بال) است.

 
منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است