تشکیل تیم والیبال نشسته هیات جانبازان و معلولان مراغه

تشکیل تیم والیبال نشسته هیات جانبازان و معلولان مراغه

9 بهمن 1396

علی صدقی: با وجود اینکه کمتر از چهار ماه از تشکیل و آغاز فعالیت این هیات در مراغه می گذرد اما تیم قدرتمندی در رشته والیبال نشسته متشکل از 12 نفر در دو بخش بانوان و آقایان تشکیل شده و با 2 جلسه تمرین در هفته خود را برای حضور در مسابقات استانی و کشوری آماده می کند.


وی به ظرفیت های بالای ورزشکاران معلول و جانباز این شهرستان در رشته والیبال نشسته اشاره کرد و افزود: این هیات ورزشی تاکنون با کمک اداره ورزش و جوانان شهرستان تا حدودی امکانات اولیه لازم برای رشته والیبال نشسته را فراهم کرده است.


صدقی به اهداف و اولویت های کوتاه مدت و بلند مدت این هیات نیز اشاره کرد و افزود : افزایش نشاط در بین معلولان و جانبازان، توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و غنی سازی اوقات فراغت از جمله مهمترین اولویت هیات ورزش های جانبازان و معلولان مراغه است.


وی به شناسایی بیش از یک هزار ورزشکار جانباز و معلول در شهرستان اشاره کرد و افزود: در هیات جانبازان و معلولان مراغه بیش از 250 ورزشکار سازمان یافته در رشته های ورزشی دو و میدانی، تیراندازی، والیبال نشسته، آمادگی جسمانی، بدنسازی و وزنه برداری فعالیت می کنند.


وی گفت: با هماهنگی و همکاری دیگر هیات های ورزشی و باشگاه ها، رشته های فوتسال، شطرنج، هندبال، شنا و اسب سواری نیز به زودی در این هیات راه اندازی می شود.


صدقی به برنامه های ورزشی این هیات در دهه فجر نیز اشاره کرد و گفت: به مناسبت بزرگداشت دهه فجر مسابقات طناب کشی، مچ اندازی، والیبال نشسته در سطح شهرستان و همچنین اعزام تیم وزنه برداری مراغه به مسابقات استانی به میزبانی آذرشهر پیش بینی شده است.


وی به برنامه ریزی های انجام شده در بخش بانوان نیز اشاره کرد و گفت: وجود بانوان معلول ورزشکار این وظیفه را بر ما مکلف می کند که بهترین خدمات را برای حضور موفق و چشمگیر آنها در جامعه و میادین ورزشی ارائه کنیم.


حدود پنج هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب 42 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.


شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.



منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است