صادق کلهر: خداحافظی می‌کنم تا فرصت را به جوانان بدهم

صادق کلهر: خداحافظی می‌کنم تا فرصت را به جوانان بدهم

14 بهمن 1396

با سابقه‌ترین اسکی‌باز معلول ایران پس از خداحافظی از اسکی در جریان رقابت‌های کاپ آسیا گفت: خداحافظی می‌کنم تا فرصت برای ورزشکاران جدید ایجاد شود.

 

امروز در آخرین روز از رقابت‌های کاپ آسیا اسکی معلولان در رشته آلپاین، صادق کلهر که به عنوان تنها نماینده ایران  سابقه حضور در پنج دوره بازی‌های پارالمپیک زمستانی از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۴ را در کارنامه خود دارد، از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد و پس از این در عرصه مربیگری فعالیت خود را در اسکی ادامه خواهد داد.

 

وی گفت:  از این پس تصمیم دارم فعالیتم در اسکی را در مربیگری دنبال کنم و امیدوارم بتوانم تجربیاتی که در این سال‌ها کسب کردم، به ورزشکاران جوان و جدید انتقال دهم.

 

سرمربی تیم ملی اسکی جانبازان و معلولین خاطر نشان کرد: پتانسیل خوبی در اسکی معلولان ایران ایجاد شده که امیدوارم با حمایت و سرمایه گذاری کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان بتوانیم هر سال ورزشکاران جدید و جوان را جذب کنیم و این رشته را به جایگاه خوبی برسانیم.

 

کلهر خاطرنشان کرد: با توجه به این که در حال حاضر تنها یک سهمیه برای بازی‌های پارالمپیک زمستانی در بخش آلپاین داریم، تصمیم گرفتم این فرصت را به جوانان بدهم. امیدوارم در کره جنوبی نمایندگان ایران به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

 

 از سوی کمیته ملی پارالمپیک لوح تقدیری به منظور قدردانی از سال‌های حضور کلهر در عرصه قهرمانی به او اهدا شد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است