تلاش والیبالیست های معلول قم برای رتبه سوم لیگ برتر

تلاش والیبالیست های معلول قم برای رتبه سوم لیگ برتر

18 بهمن 1396

والیبالیست‌های معلول قم در تلاش برای کسب رتبه سوم لیگ برتر والیبال نشسته روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری ۲ بازی حساس در پیش رو دارند.

 

 در ادامه دور برگشت لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور، تیم والیبال نشسته هیئت جانبازان و معلولین قم در پایان هفته جاری در قم میزبان نمایندگان شمال کشور خواهد بود تا برای کسب رتبه سوم لیگ برتر بجگند.



بر اساس برنامه تیم هیئت جانبازان و معلولین قم روز پنج شنبه در سالن علم الهدی مجموعه ورزشی جانبازان قم به دیدار تیم روانکارهای گلستان می‌رود و در نبرد با نماینده گنبد کاووس به دنبال پیروزی و تصاحب رتبه سوم جدول است.



همچنین روز جمعه بیستم بهمن تیم والیبال نشسته قم در خانه به دیدار تیم جانبازان مازندران می‌رود و پیروزی در این مسابقه انتقامی نقش مهمی در رتبه تیم والیبال نشسته قم به شمار می‌رود و می‌تواند کسب عنوان سوم را برای تیم استان قم قطعی کند.



نکته جالب در مورد این بازی حضور مرتضی مهرزاد بازیکن تیم ملی در پارالمپیک ریو است که با  با ۲ متر و  ۴۷ سانتی متر قد، بلند قامت ترین بازیکن والیبال جهان است و تقابل والیبالیست‌های قمی با وی می‌تواند صحنه‌های جذابی را رقم بزند.



این در حالی است که نماینده قم در دور قبلی مسابقات در آبادان درخشید و پس از این که در بازی نخست خود در آبادان موفق به شکست ۳ بر صفر تیم ذوب آهن اصفهان شد در مسابقه برابر تیم پالایش نفت آبادان در شرایطی که در ست سوم ۲۱ بر ۹ عقب بود در نهایت ۳۲ بر ۳۰ پیروز و در مجموع ۳ بر صفر فاتح این مسابقه دشوار شد.

 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است