ورزشکار گلستانی به بازی های پارآسیایی جاکارتا نزدیک تر شد

ورزشکار گلستانی به بازی های پارآسیایی جاکارتا نزدیک تر شد

25 بهمن 1396

دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولان گلستان : عبدالجلیل قرنجیک تنها گلستانی حاضر در این مرحله از اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران است که امیداوریم با ادامه روند رو به پیشرفت خود در فهرست نفرات اعزامی به بازی های پارآسیایی جاکارتا قرار بگیرد .


علیرضا خراسانی اظهار کرد: این اردو از 28 بهمن ماه در کمپ تیم های ملی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در تهران آغاز می شود و ملی پوشان تا 4 اسفند ماه زیر نظر کادر فنی تمرین خواهند کرد.


وی بیان کرد: ورزش جانبازان و معلولان گلستان در سال های اخیر با فراهم شدن امکانات بیشتر به پیشرفت های خوبی رسیده و مدال های زیادی هم در این مدت توسط ورزشکاران رشته های گوناگون جانباز و معلول استان کسب شده است.


دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولان گلستان افزود: در استان ورزشکاران مستعدی در رشته های مختلف ورزشی جانبازان و معلولان حضور دارند که در صورت فراهم شدن امکانات، توانایی افتخار آفرینی در رقابت های معتبر جهانی و بین المللی را دارند.


به گفته وی؛ اگر بتوانیم زمینه مدال آوری این ورزشکاران را با تامین زیر ساخت های لازم فراهم کنیم، شاهد حضور بیشتر قهرمانان جانباز و معلول گلستانی در تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی خواهیم بود.


بازی‌های پارآسیایی جاکارتا ، سومین دوره از بازی‌های پارآسیایی است که پس از بازی‌های گوانگ ژو و اینچئون ، مرداد ماه سال 97 در جاکارتا پایتخت کشور اندونزی برگزار می شود.


یک طلای والیبال نشسته مردان با حضور احمد ایری، آرش خرمالی و آرش قره قولپاقی و نقره والیبال نشسته زنان با حضور زهرا دانای طوس راه آورد ورزشکاران گلستانی از بازی های پارآسیایی اینچئون کره جنوبی بود.

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است