تنها مدال‌آوران طلا راهی جاکارتا می‌شوند

تنها مدال‌آوران طلا راهی جاکارتا می‌شوند

15 فروردین 1397

رییس انجمن دوومیدانی معلولان با اشاره به اعزام تیم ملی دوومیدانی معلولان به تورنمنت بین المللی تونس گفت: تنها برترین های دوومیدانی که در حد مدال طلا هستند به تورنمنت تونس و سپس جاکارتا اعزام خواهند شد.

 

بهمن رضایی : برای این که بتوانیم حضور قوی در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا داشته باشیم، مسابقات قهرمانی کشور و آخرین انتخابی تیم ملی در تمام مواد دوومیدانی از ۲۲ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار خواهد شد و کسانی که رکورد آنها در حد مدال طلا باشد، ابتدا به تورنمنت بین المللی تونس اعزام می‌شوند و همان نفرات راهی بازیهای پاراآسیایی جاکارتا خواهند شد.

 

وی گفت: امسال به دلیل این که اکثر کلاسها ادغام شده است، تصور این که چه تعداد دوومیدانی کار زن و مرد امکان اعزام به بازیهای پاراآسیایی را داشته باشند، مشخص نیست. اما چون سطح بازیهای پاراآسیایی نسبت به جهانی و پارالمپیک پایین تر است و امکان مدال‌آوری در تمام مواد دوومیدانی وجود دارد. سعی داریم تعداد نفرات بیشتری را که رکورد آنها در حد مدال طلا باشد، عازم جاکارتا کنیم.

 

رییس انجمن دوومیدانی معلولان با اشاره به افزایش تعداد زنان دوومیدانی کار در این دوره از بازیهای پاراآسیایی نسبت به دوره قبل تصریح کرد: با توجه به رکوردهای خوبی که طی چند مسابقه اخیر توسط زنان در اکثر ماده‌های دوومیدانی زده شده است، این امیدواری وجود دارد که در جاکارتا شاهد حضور زنان دوومیدانی کار بیشتری نسبت به دوره قبل بازی‌های پاراآسیایی باشیم. البته این امر بستگی به آخرین انتخابی تیم ملی دارد که چه تعداد از دوومیدانی کاران بتوانند مجوز حضور در تورنمنت بین‌المللی تونس و سپس جاکارتا را کسب کنند.

 

وی در پایان همچنین درباره زمان برگزاری اردوی تیم ملی دوومیدانی در سال جدید افزود: مدت ۵ ماه است که دوومیدانی کاران به صورت غیرمتمرکز و در شهرستانهای خود در اردوی آمادگی بسر می‌برند، اما بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در اردیبهشت‌ماه اردوهای متمرکز دوومیدانی کاران در تهران برپا خواهد شد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است