رضایی: تنها برای قهرمانی در لیگ جهانی والیبال نشسته شرکت خواهیم کرد

رضایی: تنها برای قهرمانی در لیگ جهانی والیبال نشسته شرکت خواهیم کرد

14 فروردین 1397

مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته با اشاره به برگزاری نخستین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته مردان از ۳۱ فروردین تا ۴ اردیبهشت به میزبانی تبریز گفت: تنها برای قهرمانی در لیگ جهانی والیبال نشسته شرکت خواهیم کرد.

 

هادی رضایی  : برای شرکت در نخستین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته مردان به میزبانی تبریز اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان از ۲۱ فروردین با حضور ۱۴ ورزشکار در فدراسیون جانبازان و معلولان برپا می‌شود و تا ۲۷ فروردین ادامه خواهد داشت. سپس تیم ملی برای شرکت در لیگ جهانی والیبال نشسته که با حضور ۶ تیم ایران، روسیه، بوسنی، اوکراین، آلمان و آمریکا برگزار می‌شود، عازم تبریز خواهد شد.

 

وی گفت: این مسابقات چون با حضور ۶ تیم برتر دنیا برگزار می‌شود، قهرمانی کار سختی است و برای رسیدن به چنین هدف بزرگی باید رقابت تنگاتنگی را به نمایش بگذاریم. به هر صورت حق ما قهرمانی است و سعی می‌کنیم سال ۹۷ را با قهرمانی آغاز کنیم و خود را برای مسابقات جهانی هلند آماده کنیم.

 

رضایی درباره میزان پاداش نخستین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته مردان افزود: میزان پاداش پیش‌بینی شده برای تیم‌های اول تا سوم نخستین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته ۳۰هزار دلار است که البته ۱۲هزار دلار برای تیم اول، ۶ هزار دلار برای تیم دوم و ۴هزار دلار برای تیم سوم است و ۸ هزار دلار برای بازیکنان برتر درنظر گرفته شده است.

 

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته مردان و زنان در پایان درباره تیم زنان نیز گفت: نخستین اردوی تیم ملی والیبال نشسته زنان برای شرکت در مسابقات جهانی هلند از اواخر فروردین آغاز می‌شود و تلاشمان بر این است تا بازیکنان خوبی را برای حضور در این تورنمنت آماده کنیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است