بسکتبالیست معلول گلستان به مسابقات جهانی می رود

بسکتبالیست معلول گلستان به مسابقات جهانی می رود

26 فروردین 1397

دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولان گلستان روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: عبدالجلیل قرنجیک تنها گلستانی حاضر در این مرحله از اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران است که امیدواریم با ادامه روند رو به پیشرفت، در فهرست نفرات اعزامی به بازی های جهانی و آسیایی قرار گیرد.


علیرضا خراسانی اظهار کرد: این اردو از 21 فروردین در کمپ تیم های ملی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در تهران آغاز شد و ملی پوشان تا 28 این ماه زیر نظر کادر فنی تمرین خواهند کرد.


وی بیان کرد: نفرات برتر این اردو روانه مسابقات جهانی آلمان و سپس بازی های پارآسیایی جاکارتا می شوند که امیدواریم قرنجیک بتواند با نمایش همه توانایی ها و قابلیت های بالای فنی خود ، جزو نفرات اعزامی باشد.


سامان بلاغی، میلاد خردمند ، محمد محمدنژاد، محمد صحی، علیرضا کمالیفرد، عادل طرفی، موسی غضیبی، فالح عیاشی ، علی کریمی، ایمان بکزاده، امیررضا احمدی، حسن عبدی، سعید صدقی، حکیم منصوری، وحید سعادتپور، علیاکبر ابراهیمی و محسن بیگدلی دیگر ملی پوشان حاضر در این اردو هستند.


دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولان گلستان افزود: در استان ورزشکاران مستعدی در رشته های مختلف ورزشی جانبازان و معلولان حضور دارند که در صورت فراهم شدن امکانات، توانایی افتخار آفرینی در رقابت های معتبر جهانی و بین المللی را دارند.


خراسانی ادامه داد ورزش جانبازان و معلولان گلستان در سالهای اخیر با فراهم شدن امکانات بیشتر به پیشرفت های خوبی رسیده و مدال های زیادی هم توسط ورزشکاران رشته های گوناگون جانباز و معلول استان کسب شده است.


مسابقات جاکارتا ، سومین دوره از بازی‌های پارآسیایی است که پس از بازی‌های گوانگ ژو و اینچئون؛ مرداد ماه سال 97 در جاکارتا پایتخت کشور اندونزی برگزار می شود.


یک طلای والیبال نشسته مردان با حضور احمد ایری، آرش خرمالی و آرش قره قولپاقی و نقره والیبال نشسته زنان با حضور زهرا دانای طوس راه آورد ورزشکاران گلستانی از بازی های پارآسیایی اینچئون کره جنوبی بود.



منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است