همگانی کردن ورزش جانبازان و معلولین در اولویت است

همگانی کردن ورزش جانبازان و معلولین در اولویت است

11 اردیبهشت 1397

 حمید علی صمیمی  در جمع مسوولان هیات جانبازان و معلولین استان یزد افزود: برای گسترش ورزش در بین جانبازان و معلولان به همکاری و حمایت های دستگاه های اجرایی و رسانه های گروهی نیاز است.


وی ادامه داد: تاکنون برای تحقق همگانی کردن ورزش و حضور جانبازان و معلولان در کشور با برنامه ریزی هیات ها و همراهی علاقمندان و برخی نهادها کارهای خوی انجام شده ولی بای با قوت و جدیت بیشتر تداوم یابد.


این مسوول تصریح کرد: هیات های استانی در انجام برنامه ها و جلب مخاطبان بیشتر نقش اساسی را بر عهده دارند و باید با برنامه ریزی مدون برای گسترش ورزش در بین جامعه هدف همیشه پیشگام باشند.


صمیمی با اشاره به اینکه هیات های جانبازان و معلولان بخاطر گستردگی شرح وظایف و حجم بالای فعالیت ها باید با نگرش کامل و دید باز و در نظر گرفتن تمام شرایط زمینه را برای پیشرفت رشته های زیرمجموعه خود فراهم نماید بر پوشش رقابت ها و انجام برنامه های فرهنگی بیشتر تاکید کرد.


وی همچنین از فعالیتهای هیات جانبازان و معلولان استان یزد و همراهی اداره کل ورزش و جوانان و سایر دستگاه های اجرایی برای همراهی و گسترش ورزش افراد زیر پوشش قدردانی کرد.


رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در سفر به یزد در مجمع سالانه این هیات هم شرکت کرد.


استان یزد 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد که از این تعداد 2 هزار نفر را ورزشکاران جانباز و معلول در 30 رشته ورزشی تشکیل می دهند.



منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است