فدراسیون نابینایان آماده واگذاری میزبانی گلبال آسیا به همدان است

فدراسیون نابینایان آماده واگذاری میزبانی گلبال آسیا به همدان است

16 اردیبهشت 1397

محمدرضا مظلومیدر جمع اعضای هیات نابینایان و کم بینایان استان همدان اظهار کرد: با توجه به انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 و وعده استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان همدان برای حمایت از میزبانی مسابقات فراملی، آمادگی داریم این رقابت ها را در همدان برگزار کنیم.


وی اضافه کرد: همدان از استان های موفق در توسعه ورزش نابینایان و کم بینایان است به ویژه اینکه در گلبال جزو قطب های اصلی محسوب می شود.


وی با بیان اینکه فدراسیون از مشارکت در برگزاری هرچه بهتر رویداد همدان 2018 استقبال می کند ادامه داد: این آمادگی وجود دارد تا رقابت های قهرمانی گلبال جوانان آسیا را به همدان واگذار کنیم.


مظلومی در ادامه با اشاره به اینکه مشکلات مالی دغدغه اصلی ورزشکاران نابینا است اظهار کرد: انتظار داریم بخشی از بودجه عمرانی از محل 27 صدم درصد از کل 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده براساس برنامه ششم توسعه به ورزش های معلولان اختصاص یابد تا شاهد اتفاقات بهتری برای ورزش نابینایان باشیم.


وی اضافه کرد: امروزه ورزشکاران نابینا و کم بینا با مشکلات بسیار زیادی رو به رو هستند و کمبود امکانات یکی از مهم‌ترین این مشکلات است.


وی با بیان اینکه مشکل معلولان برای تمام مردم است و ورزشکاران نابینا و کم بینا هم نیازمند کمک و توجه بیشتری هستند ابراز امیدواری کرد تا به نحو احسن از این قشر حمایت و نیز خدمت لازم برای آنها انجام شود.


در این نشست سمیه سهیلی در ریاست هیات نابینایان و کم بینایان استان همدان ابقا شد.


 سهیلی که پیش از این به مدت چهار سال ریاست هیات نابینایان و کم بینایان استان همدان را عهده دار بود، با کارنامه موفق در رشته های مختلف ورزشی توانست وضعیت این رشته را دگرگون کند.


سهیلی در مجمع انتخابات هیات نابینایان و کم بینایان استان همدان که امروز با حضور محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون و رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان همدان برگزار شد،

با کسب یازده رای از مجموع 13 رای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر سکان ریاست این هیات را در اختیار گرفت.


علی خارایی و محمد حسین شمسی دیگر نامزدهای تصدی این هیات بودند.


هم اکنون بیش از یکصد ورزشکار عضو هیات نابینایان و کم بینایان استان همدان هستند.


مظلومی رئیس فدارسیون ورزش نابینایان و کم بینایان کشور برای شرکت در مجمع انتخابات هیات نابینایان همدان  به این شهر سفر کرده است.



منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است