همزمان با بهره برداری از ساختمان جدید رعد کرمان، نمایشگاه توانمندی توان‌یابان کشور کارش آغاز کرد

همزمان با بهره برداری از ساختمان جدید رعد کرمان، نمایشگاه توانمندی توان‌یابان کشور کارش آغاز کرد

19 اردیبهشت 1397

آییین گشایش ساختمان جدید مجتمع آموزشی و بهداشتی رعد کرمان ملقب به 48 ستون ماندگار با کمک‌های مالی و هدایت‌های پروفسور محمدحسن کریمی‌نژاد، رئیس هیأت مدیره رعد کرمان پس از سال‌ها فعالیت و انتظار و سرمایه‌گذاری 6 میلیارد تومانی با حضور جمعی از نیکوکاران و مقامات شهر کرمان و مدیران مراکز رعد سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد؛ در این مراسم که با برگزاری سومین دوره جشنواره ملی خودباوری و نمایشگاه توانمندی توان‌یابان کشور هم‌زمان بود، پروفسور کریمی‌نژاد طی سخنانی ضمن تشکر از ابراز محبت حضار، افزود: در زمان وقوع زلزله بم با سرمایه‌ی قابل توجهی که آن زمان از محل دارایی شخصی برای کمک به مردم آسیب دیده در نظر گرفته بودم به آن شهر سفر کردم و از آنجا که اوضاع را مناسب ندیدم و بی برنامگی وجود داشت و از طرف دیگر از قبل با اهداف و فعالیت‌های رعد آشنا بودم ضمن تماس با دوستان و مسئولان رعد، علاقه‌مندی خودم را برای تأسیس رعد کرمان اعلام کردم.

وی افزود: امروز به لطف خدا ساختمان جدید کرمان در 3 طبقه و یک طبقه زیرزمین به مساحت 5000 متر مربع زیربنا و بودجه‌ای معادل 6 میلیارد تومان نیاز توان‌یابان کرمان در زمینه‌های آموزش، مهارت، پیشگیری از معلولیت و اشتغال را برطرف می کند.

براساس این گزارش گروه سرود رعد کرمان پس از اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران در ابتدای مراسم، قطعاتی از سرودها و جمع‌خوانی‌ها را اجرا کرد.

در قسمتی از این مراسم صدیقه اکبری نائب رئیس هیأت مدیره مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به نمایندگی از 27 مرکز رعد سراسر کشور با اهدا تندیس به پروفسور محمدحسن کریمی نژاد از سال‌ها حمایت و هدایت این چهره ماندگار عرصه علم و خدمت قدردانی کرد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است