کسب ۴ مدال توسط ورزشکاران معلول قم در مسابقات دو و میدانی کشور

کسب ۴ مدال توسط ورزشکاران معلول قم در مسابقات دو و میدانی کشور

25 اردیبهشت 1397

محمد پیروزمنش : دو و میدانی کاران قمی در مسابقات دو و میدانی معلولان کشور موفق به کسب ۴ مدال شدند که ۳ مدال در بخش مردان و یک مدال در بخش بانوان به دست آمد و توانمندی ورزشکاران معلول قم را به نمایش گذاشت.

 

وی افزود: در مسابقات دو و میدانی معلولان کشور در تهران تیم دو و میدانی قم توانست ۲ مدال نقره و یک برنز کسب کند به طوری که در ماده پرتاب وزنه، قم دارای ۲ نماینده بود که هر دو نفر مدال گرفتند و سید حسین کمالی نایب قهرمان کشور شد و ایمان بشیریان مدال برنز را به دست آورد.

 

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گفت: احمد باباییان دیگر عضو تیم دو و میدانی قم بود که در ماده ۱۰۰ متر به نشان نقره و عنوان نایب قهرمانی کشور رسید تا پرونده کار دو و میدانی کاران قمی با سرپرستی حسین آزاد با ۳ مدال بسته شود.

 

پیروز منش بیان داشت: در بخش بانوان نیز تیم اعزامی قم توانست توسط یک دختر کم سن و سال و بسیار جوان مدال کسب کند که اتفاق ویژه‌ای برای ورزش معلولان قم بود و این ورزشکار می‌تواند با این سن و سال کم آینده روشنی در ورزش کشور داشته باشد.

 

وی عنوان کرد: فاطمه سادات حسینی یکی از جوان‌ترین دو و میدانی کاران کشور توانست در ماده پرتاب نیزه صاحب مدال برنز ایران شود. راحله براتی، فاطمه سادات حسینی، اعظم آرزومندی، لیلا الهی و معصومه بیک وردی با مربیگری فریده نظریان اعضای تیم اعزامی قم به مسابقات دو و میدانی معلولان کشور در بخش زنان بودند.

 

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم تصریح کرد: امسال نگاه ما معطوف با حضور چند ورزشکار قمی در بازی‌های پارآسیایی جاکارتا است و برای نخستین بار بیش از یک ورزشکار در پارآسیایی خواهیم داشت.

 

منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است