تیشه‌گران: وضعیت کادر فوتبال ناشنوایان مشخص می‌شود/ ۱۳ روز است که اسدی در کما بسر می‌برد

تیشه‌گران: وضعیت کادر فوتبال ناشنوایان مشخص می‌شود/ ۱۳ روز است که اسدی در کما بسر می‌برد

25 اردیبهشت 1397

دبیر فدراسیون ناشنوایان از اعزام تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی جوانان و بزرگسالان به مسابقات جهانی روسیه در خردادماه خبر داد و گفت: امیدوارم با تغییری که در کادر فنی کشتی ناشنوایان ایجاد شده در آزاد از عنوان قهرمانی دفاع کنیم و در فرنگی روی سکو قرار بگیریم.

 

مهران تیشه‌گران: با توجه به این که تیم ملی کشتی ناشنوایان در رده سنی جوانان و بزرگسالان ۲۰ خرداد برای شرکت در مسابقات جهانی عازم مسکو خواهد شد، به دنبال آماده‌سازی بهتر این تیم هستیم تا بتوانیم برای پنجمین حضورمان در کشتی آزاد بزرگسالان از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم و در فرنگی نیز به جایگاه بهتری دست پیدا کنیم.

 

البته در دوره قبل این رقابتها در فرنگی پنجم شدیم، اما امسال با تغییراتی که در کادر فنی کشتی ناشنوایان انجام دادیم و با حضور حسن رنگرز به عنوان سرمربی تیم کشتی فرنگی بزرگسالان امیدوارم به نتایج بهتری نسبت به دوره قبل دست پیدا کنیم.

 

وی گفت: در رده سنی جوانان نیز در آزاد دوم شدیم و در فرنگی نتیجه خاصی نداشتیم، در این دوره که سومین حضور تیم جوانان در مسابقات جهانی است سعی کردیم با برنامه‌ریزی هدفمند شرایط بهتری را برای تیم جوانان نیز رقم بزنیم. البته با توجه به اینکه مسابقات به میزبانی روسیه برگزار می‌شود و چینش داوران توسط میزبان انجام می‌شود، این نگرانی وجود دارد که روسیه برای کسب عنوان قهرمانی از شرایط میزبانی به نفع خود استفاده کند. به هر صورت طی نامه‌نگاری که در کره جنوبی با فدراسیون آسیا و جهانی داشتیم، خواستار این شدیم که این فرصت را به تمام کشورهای شرکت‌کننده در مسابقات جهانی بدهد تا امکان حضور داور در این مسابقات از تمام کشورها وجود داشته باشد و کشتی‌گیران بدون هیچ دغدغه‌ای در رقابتها حاضر شوند.

 

دبیر فدراسیون ناشنوایان همچنین درباره وضعیت بابک اسدی رییس انجمن ناشنوایان که در جریان تمرینات تیم دچار حمله قلبی شده بود و در کما بسر می‌برد، افزود: متاسفانه پس از گذشت ۱۳ روز هنوز هم در کماست و شرایطش نسبت به قبل تغییر خاصی نکرده است.

 

وی درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ناشنوایان در کره جنوبی و این که آیا احتمال تغییر در کادر فنی این تیم پس از کسب عنوان سومی وجود دارد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: هفته آینده جلسه‌ای را با رییس انجمن فوتبال ناشنوایان و کادر فنی خواهیم داشت تا عملکرد این تیم در کره جنوبی مورد بررسی قرار بگیرد. این تیم در سه دوره مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده بود و در چهارمین حضور خود سوم شد. البته در کره جنوبی نیز ما مشکل داوری داشتیم و اگر داوران قضاوت کننده تنها از کشور میزبان نبود، شاید در جایگاه قهرمانی قرار می‌گرفتیم. البته به نشانه اعتراض به این مساله چند دقیقه بازی را متوقف کردیم، اما زیاد کارساز نبود.

 

تیشه‌گران در پایان گفت: هفته آینده مشخص می‌شود که کادر فنی تیم ملی فوتبال ناشنوایان تغییر می‌کند و یا برای تقویت تیم ملی نیروهای جدیدی را به کادر فنی اضافه خواهیم کرد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است