بانوی تیرانداز پارالمپیکی: پرچمداری عین قهرمانی است

بانوی تیرانداز پارالمپیکی: پرچمداری عین قهرمانی است

30 اردیبهشت 1397

این بانوی تیرانداز معلول شیرازی به همراه «ساره جوانمردی» دارنده 2 نشان طلای پارالمپیک ریو و مدال برنز لندن، روز گذشته از سوی کمیته ملی پارالمپیک به عنوان پرچمداران کاروان ایران در بازیهای آسیایی 2018 اندونزی معرفی شدند.


این نخستین باری است که 2 بانو پرچمدار یک کاروان می شوند.


«اِرم» : حضور در بازی های پاراآسیایی 2018 نخستین تجربه من خواهد بود، هر چند اولین تجربه ام به بازیهای پارالمپیک ریو باز می گردد.


پرچمدار اختتامیه کاروان ایران به جارکاتا؛ این مسئولیت را خطیر و افتخاری بزرگ برای خود برشمرد و افزود: انتخاب یک پرچمدار فقط شامل مدال آوری نیست، بلکه منش اخلاقی و رفتاری از مهمترین شاخصه این انتخاب است.


ارم گفت: پرچمداری کاروان ایران را برای نخستین بار تجربه می کنم و می دانم رسالت سنگینی بر عهده دارم و تلاش می کنم تا به بهترین شیوه ممکن و با اخلاق نیکو امانت دار باشم که این عین قهرمانی است.


اِرم از سال 1394 عضو تیم ملی شده و بلافاصله در رقابت های قهرمانی جهان سهمیه ورودی مسابقات را کسب کرده است.


وی که در تپانچه بادی 10متر زنان به این رویداد اعزام شده است، در رقابت های قهرمانی جهان در کرواسی در سال 2015 مدال طلای انفرادی و تیمی را کسب و برای نخستین بار سهمیه بازی های پارالمپیک ریو 2016 را شکار کرد.


این بانوی پارالمپیکی ایران ابراز امیدواری کرد که در بازی های پاراآسیایی تیر خود را برای کسب مدال خوشرنگ شلیک خواهد کرد.


سومین دوره این بازی ها 12 تا21 مهر ماه امسال و با حضور سه هزار و 589 ورزشکار از 43 کشور قاره کهن و در 18 رشته ورزشی به میزبانی اندونزی برگزار خواهد شد.


در این بازی ها ٦٨٥ مدال توزیع می شود که از این تعداد ٣٠٠ نشان برای زنان، ٣٤٣ مدال برای مردان و ٤١ گردن آویز در میکس و تیمی است.

 

ایران هم با 301 ورزشکار در قالب بزرگترین کاروان ورزشی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در 13 رشته ورزشی به این مسابقات اعزام می شود.
 
 
منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است