وزنه‌برداران معلول اعزامی به جاکارتا هفته آینده مشخص می‌شوند

وزنه‌برداران معلول اعزامی به جاکارتا هفته آینده مشخص می‌شوند

8 خرداد 1397

سرمربی تیم ملی وزنه برداری معلولان از مشخص شدن ترکیب نهایی وزنه‌برداران معلول اعزامی به بازی های پاراآسیایی جاکارتا در هفته آینده خبر داد.

 

علی اصغر رواسی درباره تیم وزنه‌برداری معلولان، اظهار کرد: وزنه‌برداران معلولان در حال‌ حاضر در اردوی آماده‌سازی ساری به سر می‌برند و شرایط بسیار خوبی دارند. در پایان این اردو که هفته‌ آینده به اتمام می‌رسد با انجام رکوردگیری درون اردویی ترکیب نهایی تیم اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا که در قالب ۱۰ وزنه‌بردار است، مشخص خواهد شد.

 

وی گفت‌: در حال‌ حاضر میانگین سنی وزنه‌برداران معلول بالا رفته و ما باید به دنبال جوانگرایی در این تیم باشیم. البته این جوانگرایی بعد از بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا انجام خواهد شد و اکنون فرصتی برای جوانگرایی نداریم.

 

رواسی همچنین درباره وضعیت صادق زاده و علت دعوت نشدن او به تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری، گفت‌: علی صادق زاده در مسابقات جهانی مکزیک به دلیل این که سه بار وزنه خود را به زمین انداخت، طبق قانون از دور مسابقات حذف شد و امکان حضور در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا و حتی پارالمپیک ۲۰۲۰ را ندارد. در حقیقت مسابقات جهانی مکزیک دروازه‌ ورود به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا و پارالمپیک ۲۰۲۰ بود که وی این شانس را از دست داد.

 

سرمربی تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری معلولان در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا ترکیب وزنه‌برداران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا را همان ترکیب مسابقات جهانی مکزیک تشکیل خواهد داد یا خیر؟ افزود: در جهانی مکزیک ما ۱۴ وزنه‌بردار داشتیم، اما در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا امکان اعزام ۱۰ وزنه‌بردار را داریم،  بنابراین سعی داریم بهترین نفرات را برای این بازی‌ها گزینش کنیم تا به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم. ضمن این که چون سیاست کمیته ملی پارالمپیک بر مبنای مدال طلاست، برای این که بتوانیم با تیم کاملی در این بازی‌ها حضور پیدا کنیم باید با کمیته‌ ملی پارالمپیک صحبت کنیم تا بتوانیم کسانی که احتمال کسب  مدال نقره و یا برنز را نیز دارند عازم این رقابت ها کنیم و تنها به طلا اکتفا نکنیم. ‌ به هر صورت باید شرایط را بررسی کنیم و در نهایت ترکیب نفرات اعزامی را مشخص کنیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است