شناسایی ۴۳ ورزشکار همدانی مستعد حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا

شناسایی ۴۳ ورزشکار همدانی مستعد حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا

9 خرداد 1397

رسول منعم  در نشستی با خبرنگاران با اشاره به شناسایی ۴۳ ورزشکار همدانی مستعد حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اظهار داشت: سال گذشته طرح حمایت از قهرمانان در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان همدان قرار گرفت.

 

وی گفت: در این راستا با برگزاری جلسات تخصصی هیئت‌های ورزشی ۴۳ ورزشکار مستعد حضور در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی در ۱۵ رشته ورزشی شناسایی‌شدند.

 

منعم با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای حمایت از ورزشکاران شانس کسب سهمیه بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: فرصت چندانی تا آغاز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا باقی نمانده است.

 

حضور ۵ ورزشکار همدانی در بازیهای آسیایی جاکارتا قطعی شده است

 

وی با تاکید براینکه بانوان همدانی نیز همانند مردان در تلاش هستند تا سهمیه حضور در این رقابت‌ها را برای استان خود کسب کنند، گفت: تاکنون حضور ۵ ورزشکار همدانی در بازیهای آسیایی جاکارتا قطعی شده است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان بااشاره به اینکه فرود ظفری در ووشو سهمیه وزن ۶۵ کیلوگرم را کسب کرده و این ورزشکار از شانس های کسب مدال در رقابتهای جاکارتا است، گفت: هفته گذشته نیز حمید اسلامی و وحید علی نجیمی از ورزشکاران دو میدانی هیئت های ورزشی نابینایان و کم بینایان استان همدان سهمیه حضور در بازی های پارا آسیایی جاکارتا را کسب کردند.

 

منعم عنوان کرد: این ۲ دونده شانس بالایی برای کسب مدال در بازی های آسیایی دارند و اکنون در بهترین وضعیت آماده سازی در اردوی تیم ملی هستند ...

 

وی بابیان اینکه میلاد سوری و مصطفی نصیری دو گل‌بالیست استان همدان نیز با نظر مربیان تیم ملی در ترکیب تیم ملی اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا قرار گرفتند، گفت: محمدکرم کولیوند مربی با سابقه گلبال استان همدان نیز در ترکیب تیم ملی اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا است.

 

منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است