آجورلو: استعفای امیری هنوز پذیرفته نشده است

آجورلو: استعفای امیری هنوز پذیرفته نشده است

امیدواریم او شرایط تیراندازی معلولان را در نظر بگیرد و بازگردد

12 خرداد 1397

رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین گفت: استعفای سرمربی تیم را هنوز قبول نکرده‌ایم و امیدواریم او از تصمیمش صرف‌نظر کند.

یوسف آجورلو، درباره آخرین وضعیت سرمربیگری تیم ملی تیراندزای جانبازان و معلولین پس از استعفای حسین امیری اظهار داشت: ما هنوز استعفای امیری را قبول نکرده‌ایم و اصرار داریم که او همچنان هدایت تیم ملی را بر عهده داشته باشد. با توجه به شرایطی که تیم ملی در آستانه بازی‌های پاراآسیایی 2018 دارد، امیدواریم امیری شرایط را در نظر گرفته و همچنان مسئولیت تیم ملی را بر عهده بگیرد.

وی با اشاره به تغییر رئیس انجمن تیراندازی و استعفای امیری به دلیل همین تغییر گفت: این تغییر با نظر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین صورت گرفته است. حالا اگر قرار باشد که با یک تغییر، سرمربی تیم هم استعفا بدهد و برود، تیم ملی دچار مشکل می‌شود.

رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین درباره آخرین وضعیت اردوی تیم ملی گفت: ما در ماه رمضان اردویی در نظر نگرفته‌ایم، اما بعد از این ماه مبارک اردوها را آغاز خواهیم کرد. فعلاً که مربیان تیم ملی حضور دارند، اما وضعیت سرمربیگری تیم ملی در آغاز مرحله جدید اردو مشخص می‌شود. اگر امیری نهایتاً نپذیرفت که به تیم ملی بازگردد، باید در آن موقع تصمیم خود را بگیریم.

آجورلو با اشاره به اتفاقات سال 2003 در تیم تیراندازی معلولین که با کناره‌گیری خودش همراه شده بود، عنوان کرد: شرایط آن زمان با شرایط کنونی فرق دارد. درست است که من هم استعفا کردم، اما این کار را بعد از رقابت‌های جهانی کره انجام دادم تا تیم ملی لطمه نبیند. حالا هم این توقع را داریم که امیری حداقل همان کار را انجام بدهد و تیم ملی را در آستانه بازی‌های پاراآسیایی ترک نکند. امیری شاگرد من بوده و از مربیان بااخلاق و خوب کشور است و دوست دارم همچنان در کنار تیم ملی به عنوان سرمربی تیم ملی حضور داشته باشد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است