اجرای طرح جمع آوری پسماند خشک جهت خرید ویلچر

اجرای طرح جمع آوری پسماند خشک جهت خرید ویلچر

12 خرداد 1397

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷ از اجرای طرح جمع آوری پسماند خشک همراه با درب بطری به منظور خرید ویلچر برای افراد بی بضاعت این منطقه خبر داد.

عباس مافی با اعلام این مطلب افزود: این طرح به منظور نهادینه کردن مسئولیت شهروندی، توجه به محیط زیست و پاکسازی آن و همچنین کمک به همنوعان در منطقه هفت اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: پسماند خشک مراکز تجاری، اداری، مدارس و شهروندان پس از جمع آوری در غرفه های بازیافت و تحویل قبوض به اهدا کنندگان آن صرف خرید ویلچر برای افراد نیازمند خواهد شد از این طریق افراد می توانند بفهمند به چه میزان در خرید این وسیله کمک کرده اند.

معاون شهردار منطقه۷ یادآور شد: این طرح خیر خواهانه جمع آوری درب بطری و خرید ویلچر برای معلولان بی بضاعت چند سالی است که در سطح کشور و شهر تهران توسط گروه های مردمی و مؤسسات خیریه پیگیری و انجام می گیرد، در همین راستا اداره مدیریت پسماند منطقه ۷ نیز در جهت همراهی گروه های مردمی و مؤسسات خیریه به صورت محله ای این اقدام خیرخواهانه را دنبال می کند.

وی یکی از اهداف اجرای یکپارچه طرح جمع آوری پسماند خشک و درب بطری در این منطقه را تسریع و تسهیل در فروش آن به پیمانکاران پسماند خشک و خرید ویلچر یا اقلام مورد نیاز مراکز توانبخشی و افراد نیازمند سطح محلات عنوان کرد و گفت:  در این طرح که همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شده، هزینه فروش پسماند خشک و درب های بطری جمع آوری شده در هر محله صرف مراکز توانبخشی و افراد نیازمند همان محله در کوتاهترین زمان ممکن خواهد شد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است