رنگرز: هدفمان قرار گرفتن جزء ۳ تیم برتر جهان در ناشنوایان است

رنگرز: هدفمان قرار گرفتن جزء ۳ تیم برتر جهان در ناشنوایان است

19 خرداد 1397

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان گفت: چون دیر سرمربیگری تیم کشتی فرنگی ناشنوایان را دیر به عهده گرفتم و زمان کافی برای آماده‌سازی تیم نداشتم، تلاشمان قرار گرفتن جزء ۳ تیم برتر جهان است.

 

حسن رنگرز درباره وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان برای شرکت در مسابقات جهانی روسیه اظهار کرد: در اسفند سال ۹۶ در یک مقطعی هدایت این تیم را بر عهده گرفتم که مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزار شده بود و فرصتی برای ارزیابی دقیق از نفرات برای ما وجود نداشت. بنابراین از ۱۸ فروردین نخستین اردوی خود را با این تیم آغاز کردیم که البته آن طور که از نظر فنی، آماده‌سازی بدنی و ارتقای شاخصه‌های آمادگی جسمانی انتظار داشتیم، میسر نشد و سعی کردیم تنها از نظر آمادگی روانی حداکثر بهره‌برداری را از تیم داشته باشیم و بهترین و آماده‌ترین نفرات را برای شرکت در مسابقات جهانی روسیه گزینش کنیم.

 

وی گفت: با توجه به سنگین بودن سطح مسابقات و حضور کشتی‌گیران خوب روس و ترکیه در این تورنمنت، بدون شک رقابت‌های سختی را پیش رو داریم و تنها با برپایی ۳ اردوی تدارکاتی، نمی‌توانیم ادعای قهرمانی داشته باشیم. به هر صورت تلاش بر این است تا بتوانیم جزء ۳ تیم برتر قرار بگیریم. 

 

رنگرز خاطرنشان کرد: زمانی می‌توانیم تیم کشتی فرنگی ناشنوایان را به جایگاه قهرمانی برسانیم که هدایت این تیم را در درازمدت بر عهده بگیریم و روی تیم کار کنیم. در حال حاضر با فرصت کمی که برای آماده‌سازی تیم برای مسابقات جهانی روسیه داشتیم، اگر بتوانیم تیم را به سکو نزدیک کنیم، کار بزرگی انجام دادیم.

 

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان ادامه داد: با توجه به شرایط سختی که فدراسیون برای برپایی اردوها و اعزام تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی به مسابقات جهانی روسیه داشت، سعی می‌کنیم نهایت بهره‌برداری را از این تورنمنت داشته باشیم. ضمن این که با کمترین ابزار و امکانات توانستیم این تیم را برای مسابقات آماده کنیم. هر چند شرایط اردوی سوم که متصل به اعزام است از نظر امکانات و ابزار راضی‌کننده‌تر از دو اردوی قبل بود.

 

وی در پایان افزود: متاسفانه با شرایط بدی که برای رییس انجمن کشتی ناشنوایان در ابتدای کار پیش آمد، سبب شد تا برنامه‌های ما از ریتم و روال اصلی خود خارج شود و شرایط راضی‌کننده‌ای را برای آماده‌سازی تیم نداشته باشیم. اگر در آینده نیز هدایت این تیم را برعهده داشته باشم، قطعا با برنامه‌هایی که برای تیم ملی خواهیم داشت، تمرکزم تنها بر سکوی قهرمانی کشتی ناشنوایان خواهد بود.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است