شناگران معلول ایران هفت مدال کسب کردند

شناگران معلول ایران هفت مدال کسب کردند

20 خرداد 1397

 نمایندگان کشورمان شنبه شب و در ادامه سی و دومین دوره این رقابت ها در برلین به میدان رفتند که «پژمان عطایی» در ماده ۵۰ متر قورباغه با رکورد ۵۴ ثانیه و ۱۳ صدم ثانیه و «شاهین ایزدیار» در ماده ۵۰ متر آزاد با رکورد ۲۵ ثانیه و ۷۳ صدم ثانیه به 2نقره اکتفا کردند.


در ماده ۱۰۰ متر آزاد نیز «مصطفی جلیلی» با رکورد یک دقیقه و ۵۷ ثانیه و ۵ صدم ثانیه دهم شد و همین شناگر در ماده ۱۰۰ متر قورباغه با رکورد ۲ دقیقه و ۲۶ ثانیه و ۵ صدم ثانیه در جایگاه ششم قرار گرفت.


عطایی هم در ماده ۱۰۰ متر آزاد با رکورد یک دقیقه و ۴۹ ثانیه و ۶۸ صدم ثانیه به مقام هشتم دست یافت.


رقابت های بین المللی شنا معلولان که در زمره بزرگترین رویدادهای ورزشی بعد از بازیهای پارالمپیک قرار دارد، از 17 خرداد ماه با حضور 550 ورزشکار از 50 کشور مختلف جهان در برلین آغاز شده است.


همچنین نمایندگان ایران در دومین روز این رقابت ها در 18 خردادماه امسال یک نقره و یک برنز گرفتند که «شاهین ایزدیار» در ماده 100 متر آزاد، کلاس S10 با رکورد 57 ثانیه و 10 صدم ثانیه نایب قهرمان شد. در بخش تیمی چهار در 100 متر، ایران به نشان برنز دست یافت.


پیش تر در نخستین روز این رقابت ها «پژمان عطایی» در رقابت های 200 متر آزاد کلاس S6 با رکورد 3 دقیقه و 26 ثانیه و 78 صدم ثانیه برنزی شد و همین شناگر توانست در رقابت های 100 متر قورباغه نیز با رکورد 2 دقیقه و 4 ثانیه و 17 صدم ثانیه یک نشان برنز دیگر کسب کند.


وی در رقابت های 100 متر قورباغه، کلاس S10 با رکورد یک دقیقه و 16 ثانیه و 62 صدم ثانیه نائب قهرمان شد.


ایزدیار از خراسان رضوی، عطایی و جلیلی از تهران سه شناگر معلول ایران با هدف کلاس بندی جدید برای حضور در بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا، به رقابت های جهانی آلمان اعزام شدند.

 

این رقابت ها امروز- یکشنبه پایان می یابد.
 
 
منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است