راهیابی ۶ کشتی گیر آزاد ناشنوا به فینال قهرمانی جهان

راهیابی ۶ کشتی گیر آزاد ناشنوا به فینال قهرمانی جهان

27 خرداد 1397

در ادامه رقابتهای قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان که در ولادیمیر روسیه در حال برگزاری است، ۶ کشتی گیر ایران در کشتی آزاد به فینال رقابت‌های قهرمانی یافتند.

 

 در نخستین روز از رقابت‌های قهرمانی جهان کشتی آزاد ناشنوایان که در ولادیمیر روسیه در حال برگزاری است، ۶ کشتی گیر کشورمان به مرحله فینال و ۳ کشتی گیر به مرحله رده بندی راه یافتند که نتایج آنها به شرح زیر است.


 
در وزن ۵۷ کیلوگرم ، محمد سیاوشی با نتیجه ۱۳-۲ برابر حریف قزاق به پیروزی رسید ، در دور بعد با ضربه فنی مقابل کشتی گیر ارمنستانی شکست خورد و با برتری ۲-۰ برابر حریف بلغارستانی در نیمه نهایی به فینال راه یافت.


 
در ۶۱ کیلوگرم کیوان رستم آبادی در دور اول کشتی گیر روس را با نتیجه ۵-۱ شکست داد و در نیمه نهایی با برتری ۱۲-۵ برابر حریف مغولستانی به فینال راه یافت.


 
در ۶۵ کیلوگرم امیر صمدی پیرغیبی در مسابقه اول با نتیجه ۱۰-۰ برابر حریف آذربایجان به برتری رسید و با ضربه فنی برابر کشتی گیر مغولستانی شکست خورد و حذف شد.


 
در ۷۰ کیلوگرم حسین نوری داشلجه در مسابقه اول خود  ۴-۰ حریف هندی را شکست داد و کشتی گیر میزبان را  ۸-۲ مغلوب خود کرد و به فینال رسید.


 
در ۷۴ کیلوگرم حسین دریکوند در دور اول با نتیجه ۷-۰ برابر حریف روسیه ای مغلوب شد، در مسابقه دوم با نتیجه ۸-۴ مقابل کشتی گیر ترک پیروز شد و پس از برتری ۱۰-۰ برابر حریف قزاق به فینال راه یافت.


 
در ۷۹ کیلوگرم سعید یونسی ۱۰-۰ مغلوب کشتی گیر ترکیه شد و به رده بندی رفت.


 
در ۸۶ کیلوگرم محسن منوچهر تلوری در مسابقه اول ۱۴ بر ۲ برابر حریف ترک مغلوب شد،  در دیدار دوم خود کشتی گیر قزاق را ضربه فنی کرد و با برتری ۱۸-۸ برابر حریف میزبان به فینال رسید.
 


در ۹۲ کیلوگرم محمد رسول قمرپور در رقابت با کشتی گیر میزبان ۹-۱  پیروز شد در دور بعد کشتی گیر قزاق را ضربه فنی کرد و در نیمه نهایی حریف بلغاری خود را ۱۰-۰ شکست داد و به فینال راه یافت.


 
در ۹۷ کیلوگرم اکبر صابری در دور اول به دلیل عدم حضور کشتی گیر هند به دور بعد صعود کرد، در دیدار با حریف قزاقستانی ۱۰-۰ پیروز شد و در نیمه نهایی با ضربه فنی مغلوب کشتی گیر ترک شد و به دیدار رده بندی راه یافت.


 
در ۱۲۰ کیلوگرم محمد محبوبی جوقان ۱۰-۰ مقابل کشتی گیر روس مغلوب شد ، مقابل کشتی گیر ترکیه با ضربه فنی مغلوب شد و پس از باخت ۵-۲ مقابل کشتی گیر یونان از گردونه رقابتها حذف شد.
 


در ادامه این مسابقات فردا (یک‌شنبه ۲۷ خردادماه از ساعت ۱۴ به وقت ایران) کشتی گیران کشورمان برای کسب ۶ مدال طلا و ۲ برنز به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است