آموزش دیجیتال مارکتینگ و مهارت‌های بازاریابی در مجتمع رعد

آموزش دیجیتال مارکتینگ و مهارت‌های بازاریابی در مجتمع رعد

4 تیر 1397

کلاس‌های آموزشی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در سی و نه رشته و با حضور بیش از 250  نفر از  افراد دارای معلولیت تهرانی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد، کلاس‌های آموزشی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در سی و نه رشته در شاخه‌های کامپیوتر، هنر، ورزش، روانشناسی، مهارت‌های فردی، بازاریابی، مالی و زبان انگلیسی از اول تیرماه آغاز شده و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

نرگس لاله مدیر واحد آموزش مجتمع رعد در گفت‌وگو با خبرنگار واحد رسانه این مجتمع با بیان این مطلب افزود: بر اساس ماموریت و اهداف خیریه رعد که برگزاری دوره‌های آموزشی منجر به اشتغال برای افراد دارای معلولیت است، واحد آموزش مجتمع رعد، برای ترم تابستان، کلاس‌های آموزشی خود را در رشته‌های متنوع هنری، کامپیوتر، گرافیک، صنایع دستی،کسب وکار و ورزش و با حضور بیش از 250 نفر از نقاط مختلف شهر تهران برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: این کلاس‌ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 4 بعد از ظهر و روز پنجشنبه تا 12 ظهر تشکیل می‌گردد.

لاله درباره جزییات دوره‌های آموزشی این خیریه افزود: در دوره های کامپیوتر ترم تابستان کلاس‌های طراحی وب، اتوکد، 3DMax، فتوشاپ، ICDL1، ICDL2،  کامپیوتر به زبان ساده و کارورزی وب، کلاس‌های هنری؛ چرم، زیورآلات، نقاشی، معرق، پتینه، طراحی لباس و خوشنویسی برای افراد دارای معلولیت تشکیل خواهد شد و با توجه به این‌که مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، به ورزش افراد دارای معلولیت هم توجه ویژه دارد، کلاس‌هایی به این منظور ترتیب داده که بوچیا، تایچی، والیبال نشسته و شطرنج را شامل می‌شود.

به گفته مدیر آموزش رعد، افزایش مهارت‌های فردی لازمه استقلال افراد دارای معلولیت است. از این‌رو دوره‌هایی نظیر؛ هوش هیجانی، توانمندی در زندگی و امید به زندگی در تقویت و بهبود این ویژگی مؤثر خواهد بود. با توجه به این‌که مهارت‌های کسب و کار، اساسی‌ترین مبحث در رسیدن به اشتغال و خوداشتغالی و فروش است، مجتمع رعد، آموزش دیجیتال مارکتینگ، مهارت‌های پولساز، بازاریابی و حسابداری را برای افرادی که می‌خواهند به بازار کار ورود پیدا کنند یکی از الویت‌های آموزشی ترم تابستان قرار داده است.   

لاله در پایان گفت: ترم تابستانی مجتمع رعد طی مراسم ویژه، فرهنگی و ورزشی آغاز شد که برای برگزاری آن گروهی از هنرمندان کشور از جمله گروه موسیقی "موزیک‌سان" و واحد ورزش مجتمع رعد همکاری داشته‌اند.

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، به عنوان بزرگترین مرکز آموزشی، توانبخشی و اشتغال افراد دارای معلولیت با 25 مرکز مشابه در سراسر کشور پذیرای افراد دارای معلولیت واجد شرایط است و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت مجتمع رعد به نشانی www.raad-charity.org  مراجعه کرده یا با شماره تلفن 88082266 تماس حاصل فرمایند.      

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است