دوندگان معلول ایران 23 مدال کسب کردند

دوندگان معلول ایران 23 مدال کسب کردند

4 تیر 1397

این رقابت ها در روزهای یکم تا سوم تیر ماه و با حضور نمایندگان 17 کشور برگزار شد که نمایندگان ایران با 20 ورزشکار در بخش جانبازان و معلولان و ۱۲ ورزشکار در بخش نابینایان و کم بینایان 14نشان طلا، 4 نقره و 5 برنز کسب کردند.


در آخرین روز این رقابت ها در پرتاب نیزه کلاس F44، «علی امیدی» با رکورد 52 متر و 11 سانتی متر، «مهدی علیزاده» در پرتاب وزنه کلاس F33 با رکورد 9 متر و 89 سانتی متر «سیامک صالح فرج زاده» در پرتاب وزنه کلاس F34 با رکورد 11 متر و 52 سانتی متر طلایی شدند.


همچنین «محسن کائیدی» در پرتاب وزنه کلاس F34 با رکورد 11 متر و 49 سانتی متر به نقره رسید و «یونس سیفی پور» در پرتاب وزنه کلاس F32 با رکورد 9 متر و 81 سانتی متر هم برنز گرفت.


پیش تر «عشرت کردستانی» در پرتاب وزنه کلاس F۵۵،۵۶،۵۷ با رکورد ۸ متر و ۸۳ سانتی‌متر، «داود علی قاسمی» دو ۱۰۰ متر کلاس T۳۷ با رکورد ۱۲ ثانیه و ۳۸ صدم ثانیه و «احمد اجاقلو» در دو ۱۰۰ متر کلاس T۳۶ با رکورد ۱۱ ثانیه و ۲۳ صدم ثانیه به نشان طلا دست یافتند.


اجاقلو در کلاس F46، دو ۲۰۰ متر با رکورد ۲۲ ثانیه و ۶۴ صدم ثانیه هم طلا گرفت.


«بتول جهانگیری» در پرتاب وزنه کلاس F۳۲ و ۳۳ با رکورد ۵ متر و ۴۸ سانتی متر، «شهلا حدیدی» در پرتاب وزنه کلاس f53 ،54 با رکورد ۵ متر و ۷۱ سانتی متر، «داوود علی قاسمی» در کلاس F37، دو ۲۰۰ متر و با رکورد ۲۵ ثانیه و ۲۲ صدم ثانیه برنز کسب کردند.


«فرهاد کهریزی» در دو ۱۰۰ متر کلاس T۳۶ با رکورد ۱۲ ثانیه و ۸۶ صدم ثانیه، «مهدی علیزاده» در کلاس F33،34 در پرتاب نیزه با رکورد ۲۲ متر و ۷۲ سانتی متر، «علی الفت نیا» در کلاسF37، دو ۲۰۰ متر با رکورد ۲۴ثانیه و ۶۴ صدم ثانیه و «حکیمه گودرزی» در 1500 متر و کلاس T12 هم نقره گرفتند.


کاِئیدی در کلاس F34 پرتاب نیزه با رکورد ۳۴ متر و ۹۴ سانتی متر، «هرمز سیدی» کلاس در پرتاب نیزه با رکورد ۴۸ متر و ۶۶ سانتی متر و «خالد خضیری» در کلاس F55 در پرتاب نیزه با رکورد ۲۵ متر و ۷۸ سانتی متر برسکوی نخست ایستادند.

 

«محمد الوان پور» در کلاس F56 و در پرتاب نیزه با رکورد ۳۶ متر و ۸۶ سانتی متر، «پیمان نصیری» در کلاس T20، دو ۱۵۰۰ متر با رکورد ۴ دقیقه و 2 ثانیه و ۳۹ صدم ثانیه، « مهدی اولاد» در پرتاب وزنه کلاس t11-12 و « حمید اسلامی » در دو 1500متر کلاس t11 طلا کسب کردند.
 
 
منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است