ایران با چهار دوچرخه سوار در جاکارتا حاضر می شود

ایران با چهار دوچرخه سوار در جاکارتا حاضر می شود

4 تیر 1397

فرهاد عصفوری: برای انتخاب چهار دوچرخه سوار برتر جانباز و معلول و نابینا ( سه جانباز و یک نابینا) پنج مرحله اردوی آمادگی و انتخابی برگزار می شود که مرحله نخست آن در زنجان در حال برگزاری است.


وی اظهار کرد: این اردوی انتخابی و آمادگی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان و نابینایان و کم بینایان مردان بزرگسال ایران از روز جمعه /یکم تیر جاری/ با حضور هشت دوچرخه سوار جانباز و معلول و 6 ورزشکار نابینا و کم بینا در زنجان آغاز شده است.


عصفوری با بیان اینکه در اردوی زنجان، دوچرخه سواران ضعیف خط خواهند خورد، اظهار کرد: مرحله دوم، سوم و چهارم این اردو نیز از یکم تا بیستم مرداد در تهران، یکم تا بیستم شهریور در مشهد، 25 شهریور تا پنجم مهر در تبریز و ادامه آن نیز تا زمان اعزام به رقابت های پاراآسیایی در تهران برپا خواهد شد.


وی افزود: مهدی محمدی و اکبر کریمی از زنجان، صابر رحیم پور از گیلان، علی رضایی از مازندران، علیرضا قاسمی و آرش خزائی از تهران، بهرام سلیمانی و حجت صیاد از فارس، دوچرخه سوار جانباز و معلول و یوسف خلیلی و محمد بخشی از تبریز، سینا امیر علایی و طاهر مقدم از زنجان و سید مرتضی حسینی و امین الله محمودی از خراسان رضوی ورزشکاران نابینا و کم بینا حاضر در اردوی زنجان هستند.


عصفوری اظهار کرد: این دوچرخه سواران، زیر نظر مربیان و کمک مربیان تیم ملی، در نوبت صبح تمرین های هوازی و تخصصی چهار کیلومتر و یک کیلومتر را در جاده های مختلف زنجان انجام می دهند و بعدازظهر نیز تمرین بدنسازی و شنا در استخر دارند.


وی افزود: علیرضا مکوندی از تهران و محمد فرهادی و جواد اسکندری نیز از زنجان به ترتیب به عنوان مربی و کمک مربی در این اردو حضور دارند.


قرار بود اواخر اردیبشهت امسال یک مرحله اردوی آمادگی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان مردان بزرگسال ایران با حضور این 10 دوچرخه سوار منتخب و با هدف جلب و جذب حامی مالی و ارتقا سطح توانمندی و آمادگی دوچرخه سواران برای حضور در اردوی زنجان در جزیره کیش برپا شود که بنا به تصمیم فدراسیون انجام نشد.


مسابقات دوچرخه سواری جاکارتا، در 2 رشته پیست (ماده یک کیلومتر و تعقیبی انفرادی سه و چهار کیلومتر) و 2 رشته جاده ای، (ماده تایم تریل انفرادی و استقامت گروهی) برگزار خواهد شد.

 

در زمان حاضر 50 ورزشکار مرد در رشته دوچرخه سواری جانبازان و معلولان کشور فعال هستند.
 
منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است