دوچرخه‌سواران اعزامی به پاراآسیایی جاکارتا هفته آینده مشخص می‌شود

دوچرخه‌سواران اعزامی به پاراآسیایی جاکارتا هفته آینده مشخص می‌شود

8 تیر 1397

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری معلولان و نابینایان از اعلام لیست نهایی دوچرخه‌سوارای اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در اواخر هفته آینده خبر داد.

فرهاد عصفوری افزود: تیم ملی دوچرخه‌سواری معلولان با ۸ هشت ورزشکار و نابینایان با ۶ ورزشکار در حال حاضر در اردوی آماده‌سازی زنجان بسر می‌برند که در پایان این اردو ۳ دوچرخه سوار معلول و یک دوچرخه‌سوار نابینا اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا مشخص خواهد شد. البته همراه دوچرخه سوار نابینا یک جلوران منتخب و شاخص نیز در بازیهای جاکارتا حضور خواهد داشت.

وی گفت: برای آماده سازی ۴ دوچرخه‌سوار اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا ۴ مرحله اردو پیش‌بینی شده است که نخستین اردو در زنجان در حال پیگیری است و مرحله دوم، سوم و چهارم این اردوها از یکم تا بیستم مرداد در تهران، یکم تا بیستم شهریور در مشهد و ۲۵ شهریور تا پنجم مهر در تبریز ادامه خواهد داشت و سپس تیم برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا اردوی نهایی خود را در تهران برپا خواهد کرد.

عصفوری درباره تمرینات دوچرخه‌سواران حاضر در اردوی آمادگی خاطرنشان کرد: دوچرخه‌سواران حاضر در اردوی آمادگی صبح‌ها تمرینات هوازی و تخصصی چهارکیلومتر و یک کیلومتر در جاده را انجام می‌دهند و بعدازظهر نیز به تمرینات بدنسازی می‌پردازند. البته رقابت ما در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا تنها در رشته پیست (ماده یک کیلومتر و تعقیبی انفرادی چهار کیلومتر) است و در جاده شرکت نخواهیم کرد.

وی درباره اعلام لیست نهایی دوچرخه‌سواران اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا اظهار کرد: اواخر هفته آینده که اردوی ما در زنجان به اتمام می‌رسد، اسامی ۳ دوچرخه‌سوار معلول و یک دوچرخه‌سوار نابینا اعزام به جاکارتا در ماده پیست اعلام خواهد شد.

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری معلولان و نابینایان درباره وضعیت دوچرخه‌سواران برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا و این که چقدر امید به کسب مدال در ماده پیست وجود دارد، گفت: دوچرخه‌سواران چون در جاده عملکرد بهتری نسبت به پیست دارند و امکانات ما در جاده بهتر از پیست است. سعی کردیم اردوی تمرینی دوچرخه‌سواران را در شهرستانهایی پیگیری کنیم که امکانات خوبی از نظر پیست دارند تا ورزشکاران مشکلی برای آماده‌سازی خود نداشته باشند. این که چقدر امید به کسب مدال در این ماده داریم، باید بگویم پس از برگزاری چند مرحله اردوی آماده‌سازی می‌توانم راجب وضعیت دوچرخه‌سواران اعزامی از نظر مدال آوری ارزیابی دقیقی داشته باشم.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است