تیم های ملی جانبازان و معلولان نیازمند جوان گرایی است

تیم های ملی جانبازان و معلولان نیازمند جوان گرایی است

6 تیر 1397

حمید علی صمیمی در مجمع سالانه هیات جانبازان و معلولان استان بوشهر افزود: در این جوان گرایی شاید در برهه ای تیم های ملی جانبازان و معلولان دچار افت شوند ولی این امر باید با هدف بازسازی محقق شود.


وی بیان کرد: در این ارتباط نیاز است از هم اکنون جوانان مستعد رشته های مختلف شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.


علی صمیمی اظهار داشت: برای برگزاری مسابقات بین المللی در کشور برپایی همزمان کلاس های آموزشی برای تقویت ورزش های جانبازان و معلولان پیش بینی شده است.


وی گفت: این روش یک ظرفیت ارزشمند برای حضور مهمانان خارجی در کشور است که به ارتقا سطح مربیان، ورزشکاران و داوران کمک شایانی می کند.


علی صمیمی ادامه داد: در ارتباط با احداث زیرساخت های ورزشی مورد نیاز ورزشکاران جانباز و معلول طرح جدید نداریم ولی از طرح های در دست اجرا بطور جدی حمایت می شود.


وی در ارتباط با ظرفیت ورزشکاران جانباز و معلول استان بوشهر گفت: ورشکاران این استان در رشته های مختلف از ظرفیت های قابل توجهی برخوردارند که این قابلیت ها نیازمند نگاه ویژه مسئولان است.


علی صمیمی ادامه داد: در این ارتباط باید دستگاه هایی که جامعه هدف آنها در زیر مجموعه فدراسیون ورزش های جانبازان و معلول استان بوشهر قرار دارد مورد حمایت گیرند.


وی گفت: استان بوشهر در میزبانی اردوهای تیم ملی جانبازان و معلول ظرفیت های خوبی دارد که پیش بینی شده در آینده نزدیک میزبانی برخی از اردوها به بوشهر برسد.


علی صمیمی بیان کرد: تیم ملی فوتبال هفت نفره از جمله تیم هایی است که بوشهری ها در آن حضور چشمگیر دارند از این رو سعی می کنیم اردوی آمادگی این تیم در بوشهر برگزار شود.


وی افزود: با توجه به حذف رشته فوتبال هفت نفره از مسابقات پارالمپیک اقدام هایی در دست اجراست که انتظار می رود نتیجه آن بازگشت این رشته به پارالمپیک باشد.

 

علی صمیمی در ارتباط با کلاس بندی ورزشکاران جانباز و معلول استان بوشهر گفت: اکنون 35 ورزشکار جانباز و معلول متقاضی کلاس بندی در استان بوشهر هستند و در زمانی که آمادگی لازم داشته باشند پزشک کلاس بند در این استان حضور می یابد.
 
 
منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است