کمانداران معلول ایران به تورنمنت بین المللی چک اعزام شدند

کمانداران معلول ایران به تورنمنت بین المللی چک اعزام شدند

10 تیر 1397

«مجید کهتری» سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان معلولان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: این رقابت ها بعد از مسابقات قهرمانی جهان یکی از معتبرترین رویدادهاست که همه ساله و با حضور حداکثر 30 تیم از کشورهای مختلف جهان در 11 تیر ماه جاری به میزبانی جمهوری چک برگزار می شود و برای آماده سازی تیم در بازی های پاراآسیایی جاکارتا مهم تلقی می شود.


کهتری گفت: سال گذشته در این رویداد «زهرا نعمتی» دارنده مدال طلای المپیک و پارالمپیک توانست در مجموع با 662 امتیاز رکود جهانی را در این رشته بشکند که بی سابقه بود.
سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان معلولان اضافه کرد: از ایران تیم نخست در این رقابت ها حاضر می شود. در رشته ریکرو زنان «زهرا نعمتی»، «سمیه رحیمی»، «زهرا دلخوش» و در کامپوند زنان «راضیه شیرمحمدی» و «فرزانه عسگری» حضور دارند که امکان حضور «سمیه عباسپور» به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف در این رویداد نیست. همچنین «محدثه کهنسال» هم به دلیل کنکور تیم را همراهی نمی کند.


کهتری گفت: «هادی نوری»، «علی سینا منشازاده»، «رمضان بیابانی» در کامپوند مردان و «غلامرضا رحیمی»، «پوریا جلالی پور» و «اصغر زارعی نژاد» در ریکرو مردان به همراه تیم 2 نفره در بخش w1 (معلولیت شدید) «مجیدی کاکوش» و «محمدرضا زندی» به چک اعزام شدند.

این رقابت ها در روزهای 11 تا 17 تیرماه جاری برگزار می شود.
 
منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است