اشتغال فرزندان ورزشکاران معلول پیگیری شود

اشتغال فرزندان ورزشکاران معلول پیگیری شود

10 تیر 1397

 محمدرضا مظلومی  در نشست هیات رئیسه فدراسیون ورزش های کم بینایان و نابینایان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون وزیر امور خارجه در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرزبرگزار شد، افزود: این طرح پیش از این کارشناسی نشده بود و به همین دلیل با مشکلاتی مواجه شد.


وی گفت: اکنون با برطرف شدن این مشکلات به دنبال دستیابی به نتیجه مطلوب هستیم .


مظلومی با اشاره به برنامه فدراسیون ورزش های کم بینایان و نابینایان برای شرکت در رقابت های پارا آسیایی جاکارتا اظهار داشت: قرار است رشته هایی به این دوره از رقابت ها اعزام شوند که قابلیت مدال آوری داشته باشند.


وی ادامه داد :برای شرکت در این دوره از رقابت ها گلبال آقایان و بانوان، شطرنج، دو ومیدانی و جودو تاکنون حضورشان قطعی شده است.


مظلومی اضافه کرد :با هدف کسب مدال های بیشتر در این دوره از رقابت ها از سال گذشته برنامه ریزی ها آغاز شده و به همین منظور اردوهایی نیز برگزار شده است.


رئیس فدراسیون ورزش های کم بینایان و نابینان اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که ورزشکاران کم بینا و نابینا برای تمرین با آن درگیر هستند بحث زمین استاندارد است که نیاز است در این خصوص نیز اقدامات جدی صورت گیرد.

 

اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی گلبال بانوان نابینا و کم بینا اعزامی به مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا از 2 تیرماه در منطقه ویژه اقتصادی پیام آغازشد و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.
 
 
منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است