حضور زهرا نعمتی در جام جهانی آلمان

حضور زهرا نعمتی در جام جهانی آلمان

11 تیر 1397

مرحله چهارم رقابتهای تیروکمان جام جهانی در حالی ۲۴ تیر در برلین آلمان برگزار می‌شود که قرار است در بخش کامپوند بانوان ۵ کماندار به این تورنمنت اعزام شود تا ۴ کماندار اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا مشخص شوند.

 

 مرحله چهارم جام جهانی تیروکمان در حالی از ۲۴ تا ۳۱ تیر در برلین آلمان برگزار می‌شود که قرار است در این تورنمنت تنها تیم کامپوند زنان و مردان راهی این رقابتها شود. البته با توجه به این که در بخش کامپوند زنان هنوز ترکیب تیم اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا مشخص نشده است، بعد از پایان مرحله سوم کاپ آسیا و جام جهانی تیروکمان از ۵ کماندار کامپوند اعزامی به این دو تورنمنت، یک نفر خط خواهد خورد و ۴ کماندار برای شرکت در بازیهای آسیایی جاکارتا انتخاب خواهند شد.

 

کمانداران اعزامی به جام جهانی آلمان را در بخش بانوان، فرشته قربانی، راحله فارسی، پریسا براتچی، کیسا بایبوردی و مینو عابدی و اسماعیل عبادی، مجید قیدی، امیر کاظم‌پور و نیما محبوبی تشکیل می‌دهند که بعد از پایان این تورنمنت از بین ۵ کماندار کامپوند بانوان حاضر در جام جهانی، ۴ نفر راهی بازیهای آسیایی جاکارتا خواهند شد.

 

همچنین براساس تصمیم کادر فنی، قرار است زهرا نعمتی تنها نماینده ریکرو بانوان در بازیهای آسیایی بعد از شرکت در تورنمنت بین‌المللی جمهوری چک که با تیم معلولان راهی این رقابتها شده است، از چک عازم آلمان شود تا برای محک و آماده‌سازی بهتر جهت شرکت در بازیهای آسیایی جاکارتا همراه کمانداران کامپوند در این تورنمنت تیر بزند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است