تیشه‌گران: برای بازسازی مجموعه ورزشی ناشنوایان باید سالی 3 میلیارد هزینه شود

تیشه‌گران: برای بازسازی مجموعه ورزشی ناشنوایان باید سالی 3 میلیارد هزینه شود

11 تیر 1397

دبیر فدراسیون ناشنوایان با اشاره به واریز سالانه سه میلیارد تومان بودجه از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به حساب شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برای بازسازی مجموعه ورزشی ناشنوایان گفت: تا به امروز روند بازسازی راضی‌کننده بوده و بزودی کار بازسازی و تعمیرات زمین چمن مصنوعی این ورزشگاه نیز آغاز خواهد شد.

 

مهران تیشه‌گران  اظهار کرد: با توجه به قدمت ۵۰ ساله مجموعه ورزشی ناشنوایان و امکان ریزش این مجموعه، با نشستی که رییس فدراسیون ناشنوایان با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور داشت، مقرر شد برای بازسازی و بهسازی این مجموعه و جلوگیری از تخریب و ریزش آن، بازسازی این مجموعه جزو ردیف بودجه قرار بگیرد و هر ساله این سازمان بودجه‌ای به مبلغ سه میلیارد تومان جدا از بودجه‌ای که از سوی وزارت ورزش و جوانان به این فدراسیون به عنوان اعتبار سالانه تعلق می‌گیرد، به حساب شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واریز شود تا شرکت نسبت به بازسازی‌ و بهسازی مجموعه ورزشی ناشنوایان اقدامات لازم را انجام دهد.

 

وی گفت‌: بعد از  تصویب این ردیف بودجه در سازمان مدیریت، سال پیش بازسازی استخر مجموعه ورزشی ناشنوایان انجام شد و طی یکماه آینده تعمیرات و بازسازی زمین چمن مصنوعی این ورزشگاه آغاز خواهد شد. البته بعد از بازسازی زمین چمن مصنوعی، کار تعمیرات سالن آمفی تئاتر، خوابگاه، ساختمان اداری و سالن غذاخوری این مجموعه را در دستور کار قرار خواهیم داد. اگر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به تعهدات خود عمل کند و هر ساله مبلغ ۳ میلیارد تومان اعتبار به حساب شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی واریز شود، بازسازی کل مجموعه ورزشی تا پایان سال ۹۸ به اتمام می‌رسد. ما خوشحالیم که با در ردیف بودجه قرار گرفتن بازسازی این مجموعه، دیگر دغدغه‌ای برای بازسازی و بهسازی مجموعه ورزشی ناشنوایان نخواهیم داشت.

 

دبیر فدراسیون ناشنوایان میزان اعتبار پیش‌بینی شده برای این فدراسیون در سال جاری را مبلغ ۲ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: تاکنون بخشی از اعتبارات خود را برای اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده در تقویم ورزشی و اعزام تیم‌ها به مسابقات آسیایی و جهانی دریافت کردیم که امیدوارم تا پایان سال مابقی بودجه مصوب خود را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کنیم تا در اجرای برنامه‌های این فدراسیون با مشکل خاصی مواجه نشویم.

 

وی در پایان از اعزام تیم ملی فوتسال ناشنوایان به مسابقات قهرمانی آسیا نیمه دوم سال در تایلند خبر داد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است